728 x 90

اتمي رژيم,اعمال تحريمات عليه رژيم,افشاگري ويكي ليك

تلگرامها، منعکس‌کننده ناامیدی در گفتگوها بر سر ایران است

-

ویکی لیکس
ویکی لیکس
سایت سی.ان.ان، ۳۰ نوامبر: تلگرامها منعکس‌کننده ناامیدی آمریکا از روسیه بر سر ایران است. روسها نیز از ایران ناامید شده‌اند. سخنگوی دولت می‌گوید روسیه نمی‌خواهد درگیر احساس‌گرایی شود… درحالی‌که آمریکا سعی کرده است تا بر سر نیاز تحریمهای سخت‌تر بر روی ایران، یک اجماع جهانی به‌وجود آورد، این تلگرامها ناامیدی فزاینده نسبت به روسیه در رابطه با ایران، به‌علاوه یک احساس روبه‌رشد در میان سیاست‌گذاران و تحلیلگران روسی که نفوذ مسکو بر روی ایران در حال از بین رفتن است را ترسیم می‌کند.
در تلگرامی که در ۱۴دسامبر ۲۰۰۹ ارسال شده و به‌دنبال رد یک توافقنامه آشکار بر روی غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران، بنابر گزارشات، رئیس‌جمهور روسیه، دیمیتری مدودف، به نخست‌وزیر ایتالیا، سیلیو برلوسکنی، گفته است، معامله با ایران ناامیدکننده است و او نمی‌داند که چه کسی در تهران تصمیم‌گیری می‌کند.
در یک نظر جداگانه یک مقام ارشد در وزارت‌خارجه روسیه به‌نام علی مصطفی بیلی ایرانیها را با عنوان ”موذی“ توصیف کرده و اضافه می‌کند که آنها می‌دانند چگونه مذاکره کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b520cb26-9f5c-45d0-87cc-85b6376e670d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات