728 x 90

شقه دروني رژيم,

افشاگری بی‌سابقه رضا گلپور درباره مشایی و رحیمی

-

رضا گلپور
رضا گلپور
رضا گلپور، از کارگزاران سابق حکومتی که مدتی هم به‌دلیل افشاگریهایش دستگیر و زندانی شده، اخیراً با چاپ یک نامه 20صفحه‌ای اقدام به افشای سوابق نزدیکان پاسدار احمدی‌نژاد نموده است.
سایت آینده نیوز، وابسته به باند رفسنجانی، در این زمینه نوشته است: آینده نیوز ۲ ذر: گلپور در این نامه ۲۰صفحه‌ای ادعاهای عجیبی درباره سوابق مشایی در قبل و بعد از انقلاب و هم‌چنین اعضای خانواده وی مطرح می‌کند. این متن هم‌چنین به محمدرضا رحیمی، سوابق وی قبل از انقلاب، مسائل اخلاقی و… پرداخته و ادعاها و اتهامات عجیبی را به وی نسبت می‌دهد. مشخص نیست رضا گلپور که به‌دلیل اقامت یکی از همسران وی در لبنان مدتی مقیم این کشور بوده، هم‌اکنون در ایران به‌سر می‌برد یا از کشور خارج شده است؟

رضا گلپور، نویسنده کتاب جنجالی شنود اشباح 1 و 2، در تازه‌ترین نوشته خود اقدام به افشاگری بی‌سابقه‌یی درباره اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر و محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد در یک سایت ثبت شده حامی‌دولت کرده است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، رضا گلپور که پیش از این به‌دلیل تدوین کتاب شنود اشباح ۲ و قصد انتشار آن، توسط وزارت اطلاعات در دولت قبل دستگیر شده بود، در سالهای اخیر به‌دلیل مواضع انقلابی تند مورد حمایت رسانه‌های رسمی قرارگرفته و اخیراً به برنامه‌های تلویزیونی از جمله راز نیز دعوت شد.
گلپور در این اقدام که در قالب نامه سرگشاده به مشایی منتشر شده است، مدعی شده که در 3جلسه با اسفندیار رحیم مشایی درباره یافته‌های خود از پیشینه امنیتی، سیاسی و عقیدتی وی گفتگو کرده است و پس از آن که مشایی از ادامه این جلسات خودداری کرده، تصمیم به افشاگری گرفته است.

گلپور در این نامه ۲۰صفحه‌ای ادعاهای عجیب و غریبی درباره سوابق مشایی در قبل و بعد از انقلاب و هم‌چنین اعضای خانواده وی مطرح می‌کند و وی را متهم به جرایم تکان‌دهنده‌ای در واحد اطلاعات سپاه می‌کند.
رضا گلپور در این متن هم‌چنین ادعاهایی درباره واسطه ارتباط مشایی با امام زمان و هم‌چنین فعالیتهای اقوام و بستگان وی مطرح می‌کند.
این متن هم‌چنین به محمدرضا رحیمی، سوابق وی قبل از انقلاب، ادعاهای اخلاقی و بستگان معاون اول احمدی‌نژاد پرداخته و ادعاها و اتهامات عجیبی را به وی نسبت می‌دهد.

مشخص نیست رضا گلپور که به‌دلیل اقامت یکی از همسرانش در لبنان، مدتی مقیم این کشور بوده است، هم‌اکنون در ایران به‌سر می‌برد یا از کشور خارج شده است و آیا سرنوشت شنود اشباح ۲ مجدداً برای گلپور تکرار خواهد شد؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d20d287-e7f2-4c07-97e9-d9122f636a4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات