728 x 90

انتخابات عراق,

استحقاق ”العراقیه“ بین ۱۰ تا ۱۲ وزارتخانه، از جمله وزارتخانه‌های خارجه و دفاع می‌باشد

-

صالح المطلک
صالح المطلک
صالح المطلک دبیرکل جنبش ملی عراق، العراقیه، گفت: ”به سبب دخالتهای رژیم ایران عراق کاملاً مستقل نیست و از حاکمیت کامل برخوردار نمی‌باشد… ولی ما می‌توانیم با حمایت عراقیانی که مخالف دخالت رژیم ایران در عراق هستند از طریق شورای ملی سیاست‌گذاری استراتژیک مانع از این دخالت گسترده بشویم“. وی که با روزنامه ”الشرق الاوسط“ مصاحبه می‌کرد افزود: ”ما یک شورای جعلی و ساختگی را نخواهیم پذیرفت بلکه خواستار یک نهاد تاثیرگذار و قدرتمند هستیم که فعالیتش منجر به ایجاد یک سیاست متوازن در تصمیم‌گیری خواهد شد و در غیراینصورت نیاز به چنین نهادی نداریم“ صالح المطلک افزود ”رهبر العراقیه“ علاوی ریاست شورایی بدون اختیارات اجرایی که در توان او یا این شور باشد را نخواهد پذیرفت. در غیراینصورت به‌مثابه یک خودکشی سیاسی برای علاوی خواهد بود.

دبیرکل جنبش ملی عراق، در رابطه با استحقاق ”العراقیه“ از وزارتخانه‌ها گفت ”استحقاق ما بین 10 تا 12 وزارت خانه خواهد بود از جمله وزارت‌خانه‌های خارجه و دفاع و تعیین‌تکلیف این موضوع نیاز به جلساتی بین رهبران العراقیه و با سایر فراکسیونها دارد “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40d22093-53f4-43c1-b4da-5de4b8549fe3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات