728 x 90

اعتراض عليه مالكي,انتقال اجباري اشرف,حمله به اشرف,

دولت اوباما نسبت به حفاظت اشرف مسئولیت دارد

-

حمله مزدوران عراقی به مجاهدان اشرف
حمله مزدوران عراقی به مجاهدان اشرف
واشنگتن تایمز ـ لیلا جزایری
- نوری مالکی نخست وزیر عراق، در ژوئیه ۲۰۰۹ دستور شلیک به ۳۴۰۰ پناهنده غیرمسلح را صادر کرد که در نتیجه آن ۱۱نفر کشته شدند، ۵۰۰نفر مجروح گشتند و ۳۶نفر گروگان گرفته شدند. آمریکا نمی‌تواند اجازه دهد چنین جنایتی مجدداً بوقوع بپیوندد. چیزی که سال گذشته اتفاق افتاد، جنایت علیه بشریت بود و مرتکبین آن، هم در عراق و هم در ایران، بایستی برای این جنایات، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.

مالکی کماکان به دریافت دستورالعمل از تهران و سرکوب ساکنان کمپ اشرف ادامه می‌دهد. حقوق پایه‌یی انسانی از این افراد دریغ شده است. هم ملاها و هم دولت مالکی، به ساکنان کمپ اشرف، به‌عنوان دشمنانشان می‌نگرند.
من امیدوارم پرزیدنت اوباما، سیاستش نسبت به رژیم در ایران را تغییر دهد و به‌طور راسختری در طرف میلیونها ایرانی که خواستار آزادی و دموکراسی از طریق تغییر رژیم می‌باشند بایستد. او می‌تواند اینکار را با برآورده کردن مسئولیتهایش نسبت به وضعیت غیرانسانی در کمپ اشرف‌نشان دهد. ساکنان اشرف، اشخاص حفاظت‌ شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو می‌باشند، و هم سازمان ملل و هم آمریکا، مسئول تامین حفاظت آنها هستند.

لیلا جزایری- مدیر انجمن زنان انگلیسی ایرانی در لندن، انگلستان
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7593019d-ba66-45da-a9bf-ac86ae1b3af9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات