728 x 90

-

روزنامه البینه: نمایشگاه رژیم آخوندی علیه مجاهدین در بغداد شکست خورد

-

روزنامه البینه، چاپ عربستان سعودی
روزنامه البینه، چاپ عربستان سعودی
یک روزنامه چاپ عربستان نوشت: نمایشگاهی که رژیم آخوندی در بغداد علیه مجاهدین برپا کرده بود، شکست خورد.
روزنامه البینه نوشت: امروز عراق به صحنه دخالت‌های سفیر رژیم آخوندها تبدیل شده است. او ماموریت عجیب و غریبی دارد. طوری در امور دولت دیگر دخالت می‌کند که در عالم دیپلوماتیک نظیر ندارد، او با خود بخشی از خباثت آخوندها را برای مردم عراق به‌همراه می‌آورد. سفیر رژیم ایران در عراق در ابتدای ورودش به این کشور، هر کس را که از جمهوری شر و سیاهی انتقاد کرده، تهدید می‌کند و هر کس را که دیدگاه متفاوتی با رژیم شریران داشته باشد، تحت پیگرد قرار می‌دهد!
روزنامه البینه چاپ عربستان در گزارش خود می‌افزاید: دنبالچه‌های رژیم ایران در عراق از سفیر آخوندها کمک مستقیم لجستیکی می‌گیرند و با این پول افراد ضعیف‌النفس را می‌خرند.
این روزنامه گزارش می‌دهد که اقدام سفیر آخوندها در حمایت از عناصر اطلاعاتی برای برپایی نمایشگاه عکسهای گمراه‌کننده علیه مجاهدین شکست خورد… و بعد از همه تهدیدها و ارعاب‌ها، موفقیتی به‌دست نیاورد.

البینه خاطرنشان می‌کند: سازمان مجاهدین خلق که نماینده مردم ایران است، صدایش هم‌چنان بلند و رعد‌آسا باقی می‌ماند… و همین عمل آخوندها، بیانگر قدرت سازمان مجاهدین خلق و تاثیر این سازمان در ایران و در سطح بین‌المللی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff6bbfbf-d3bf-4029-93fb-c703d45ef2b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات