728 x 90

-

مرگ دلخراش دختر۲۰ساله در دانشگاه آزاد بروجرد

-

بی‌توجهی کارگزاران حکومتی به تامین سرویس های مورد نیاز مردم
بی‌توجهی کارگزاران حکومتی به تامین سرویس های مورد نیاز مردم
یک دانشجوی دختر ۲۰ساله در دانشگاه آزاد بروجرد، به‌دلیل ازدحام مسافرین و باز ماندن درب اتوبوس، به خیابان پرتاب شد و دچار مرگ مغزی گردید.

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، هفته گذشته یکی از دانشجویان مهندسی دانشگاه آزاد بروجرد در محوطه این دانشگاه به علت باز بودن در اتوبوس به بیرون پرتاب شد و به علت مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

بنا‌به این گزارش، مژگان لشنی، متولد ۱۳۶۹ ، اهل شهرستان مرودشت استان فارس است که پس از پرتاب از اتوبوس و برخورد سرش با زمین، به کما رفت و در نهایت پنجشنبه هفته گذشته مرگ مغزی او اعلام شد.

مرگ این دانشجو در اثر پرتاب از اتوبوس که دلیلی جز بی‌توجهی چپاولگران حکومتی به‌ جان و سلامت مردم ندارد، خشم دانشجویان و استادان این دانشگاه را برانگیخت. آنها می‌پرسند چرا سرویس دانشگاه باید بیش از ظرفیت خود دانشجو سوار کند تا دانشجویان مجبور به ایستادن در کنار درب اتوبوس باشند و حتی درب اتوبوس به علت ازدحام جمعیت بسته نشود و چرا باید درب اتوبوس خط واحد باز باشد و هر لحظه امکان سقوط دانشجویان وجود داشته باشد؟

کارگزاران حکومتی به‌جای پاسخگویی به اعتراضات دانشجویان، اعلام کردند اعضای این دانشجو به شش نفر دیگر پیوند می‌خورد. با این ترفند، آنها می‌خواستند از زیر فشار اعتراضات به‌حق دانشجویان، بگریزند.

بی‌توجهی کارگزاران چپاولگر حکومتی به تامین سرویس های مورد نیاز دانشجویان، باعث ازدحام دانشجویان در سرویسهای دانشگاه می‌شود که این ازدحام در صورت هر تصادف کوچکی، موجب تلفات بالایی خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5eb15627-b087-4734-8565-bcf53f51fd7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات