728 x 90

اعتراضات كارگري,

تصفیه کارگران شرکت «تاژ» به برکت بازدید احمدی‌نژاد

-

اعتصاب کارگران کارخانه بهداشتی - آرشیو
اعتصاب کارگران کارخانه بهداشتی - آرشیو
یکی از کارگران شرکت تاژ قزوین با ارسال نامه‌ای شرایط فعالیت در این شرکت را بسیار سخت توصیف کرده است.
رسانه حکومتی آتی نیوز - در نامه ‌این فرد (کارگر) به گروه سیاسی شبکه خبری آتی نیوز آمده است: شرکت تاژ تولید کننده محصولات بهداشتی است و در شهرک صنعتی لیای قزوین قرار دارد و مرحله جدید آن نیز تیرماه امسال با حضور احمدی‌نژاد به بهره‌برداری رسید. به گفته وی، قرار است با تمام نیروهای رسمی و قراردادی این شرکت تسویه‌حساب شده و به‌جای آنان نیروهای جدید بکار گرفته شوند. هم‌اکنون در این واحد تولیدی بیش از ۲۰۰نفر به‌صورت رسمی و قراردادی کار می‌کنند.

بنابر ادعای این فرد، قرار است تامین نیروی جدید به پیمانکار واگذار شود و پیمانکار هم تمایلی به استفاده از نیروهای قدیمی مسن را ندارد و هم‌اکنون نیروهای جدید در این شرکت مشغولند. از نیروهای قدیمی خواسته شده است تا روز شنبه اول آبان برای تسویه‌حساب مراجعه کنند.

این کارگر شرکت تاژ افزوده است که برخی از نیروهای این شرکت به علت ارتباط مستقیم با مواد شیمیایی به بیماری ریوی مبتلا شده‌اند و با حقوق و مزایای تسویه‌حساب، امکان درمان آنان وجود ندارد و تازه باید به‌دنبال شغل جدید نیز باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce6d6238-9b0e-4bb6-961a-6d5e14331c76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات