728 x 90

سنگسار,

حکم قطع دست به اتهام دزدی شکلات

-

اجرای حکم ضد بشری قطع دست توسط آخوندهای پلید
اجرای حکم ضد بشری قطع دست توسط آخوندهای پلید
قطع دست یک جوان ۲۱ساله به‌خاطر دزدی شکلات و کاکائو انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت و انزجار بین‌المللی علیه استبداد حاکم بر ایران را برانگیخت.
طبق گزارش رسانه‌های حکومتی، جوان مزبور مقداری شکلات و کاکائو و نیز حدود ۴میلیون تومان پول از یک قنادی دزدیده بود. بنا‌به این گزارش، وی گفته است که این سرقت را به کمک کارگران همان قنادی انجام داده و پولها را با آنها تقسیم کرده است.

خبرگزاری فرانسه: حکم قطع دست به اتهام دزدی شکلات
خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران نوشت: رژیم اسلامی یک جوان ۲۱ساله را به اتهام دزدی شکلات به قطع دست محکوم کرده است. این خبرگزاری خاطرنشان کرد، به ‌دلیل گسترش فقر در ایران، صدور حکم قطع دست افزایش یافته است. روز شنبه خبرگزاری حکومتی فارس گزارش کرد یکی از شعب مجتمع قضایی بعثت‌ برای یک سارق قنادی حکم قطع ید صادر کرده است.

روز چهارشنبه گذشته نیز خبرگزاری فرانسه گزارش کرده بود، مقامات قضایی در ایران دست مردی را که به جرم دو مورد سرقت گناهکار شناخته شده بود، در شهر مشهد قطع کردند. دست این فرد در جلوی چشم سایر زندانیان قطع شده است.
این خبرگزاری نوشت: اجرای حکم قطع دست در ایران در ماههای اخیر افزایش یافته است. مقامات قضایی در ماه ژوییه گذشته، دستان پنج نفر را به جرم سرقت در شهر همدان قطع کردند. افزایش سرقت در ایران ناشی از گسترش فقر در این کشور است.

ناظران مسائل اجتماعی در ایران معتقدند حکومتی که به اعتراف قضاییه‌اش بالاترین کارگزارنش، بزرگترین سارقان و اختلاس‌کنندگان هستند، برای پوشاندن دزدیهای خودش، دست محرومان و فقیران را قطع می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24d99ac2-309f-4d25-9d5b-a69af2c34cc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات