728 x 90

-

محاکمه دو کوهنورد آمریکایی و سیاست گروگانگیری آخوندها

-

کوهنوردهای آمریکایی
کوهنوردهای آمریکایی
گروگانگیری یکی ازشیوه‌های شناخته شده رژیم آخوندی برای باجگیری از کشورهای خارجی و آزاد کردن جاسوسها و عوامل دست‌اندرکار پروژه اتمی رژیم درخارج ایران است. به‌دلیل سیاست سازش و مماشات کشورهای غربی، رژیم تا حدود زیادی توانسته در این زمینه به اهدافش دست پیدا کند. در مورد گروگانهای آمریکایی، پاسدار احمدی‌نژاد روز ۲۸شهریورماه گذشته در مصاحبه با ای.بی.سی نیوز به صراحت گفته بود آمریکا باید در مقابل آزادی سارا شورد، ۸ ایرانی را که در زندانهای این کشور هستند، آزاد کند.

پاسدار احمدی‌نژاد هویت این ۸ایرانی را اعلام نکرد و هیچ اشاره‌یی هم به اتهامات آنها نکرد. اما روشن است که این افراد از دلالان رژیم و دست‌اندرکاران شبکه‌های قاچاق رژیم هستند. برای مثال به هویت یکی از این افراد می‌پردازیم.
این فرد شهرزاد میز قلی‌خان نام دارد. رژیم می‌گوید وی یک مادربیگناه است که به‌طور غیرقانونی توسط آمریکا دستگیر و زندانی شده است! اما خبرگزاری یونایتدپرس می‌گوید: شهرزاد میز قلی‌خان که در ایالت فلوریدا اقامت داشته یکی از عوامل شبکه قاچاق رژیم ایران است و در انتقال عینکهای دید در شب از آمریکا به ایران دست داشته است. تعداد این عینکها ۳۵۰۰عدد بوده است. این دلال رژیم در سال ۸۷ بازداشت شده است. هیأت منصفه دادگاهی در آمریکا وی را به ۵سال زندان محکوم کرده است. مایکل والیسا معاون دادستان آمریکا گفت شهرزاد میز قلی‌خان در تماسهای تلفنی خود و هم‌چنین ارسال ایمیل از اسم مستعار فریده فهیمی استفاده می‌کرده است. به این ترتیب می‌توان حدس زد که وضعیت سایر کسانی که پاسدار احمدی‌نژاد از آنها به‌عنوان ایرانیان بی‌گناه نام می‌برد و خواستار مبادله آنها با گروگانهای آمریکایی است، به چه صورت هست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35c64400-e5d8-4fb2-a677-b8b46cda7c6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات