728 x 90

احمدي نژاد - لبنان,

تروریست سرشناس، انیس نقاش از احمدی‌نژاد دفاع می‌کند

-

انیس نقاش
انیس نقاش
خبرگزاری حکومتی ایرنا روز جمعه حمایت تروریست سرشناس، انیس نقاش از احمدی‌نژاد را منتشر کرده است. این خبرگزاری که از انیس نقاش به‌عنوان «یک تحلیلگر لبنانی» و «رئیس شبکه مطالعات استراتژیک امان» نام می‌برد، به‌نقل از وی نوشت: «سخنرانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران درجنوب لبنان یک اتفاق تاریخی بود».

لازم به یادآوری است که انیس نقاش در سال ۱۳۵۹ ، اقدام به ترور ناموفق شاپور بختیار در پاریس کرد. در این اقدام، شاپور بختیار به در برد اما یک پلیس و یک شهروند فرانسوی کشته شدند. انیس نقاش دستگیر و به زندان ابد محکوم شد. اما پس از ۶ سال، در معامله با رژیم آخوندی در برابر گروگانهای فرانسوی در لبنان، انیس نقاش از زندان آزاد شد و به رژیم آخوندی تحویل گردید.

ایرنا: انیس نقاش روز جمعه در گفتگو باخبرگزاری حکومتی ایرنا گفت: این سخنان به‌طور قطع تاثیرات عمیقی بر افکار عمومی منطقه و جهان خواهد داشت. وی تصریح کرد: مواضع رئیس‌جمهوری ایران از نزدیکترین نقطه به رژیم صهونیستی هم‌چنین اثر معنوی گسترده‌ای بر روی صهیونیستهای ساکن در سرزمینهای اشغالی فلسطین خواهد داشت و همه ترس و نگرانی سران رژیم صهیونیستی از این سفر به واسطه تاثیر منفی این مواضع افشاگرانه بر این رژیم رو به اضمحلال است.

رئیس شبکه مطالعات استراتژیک امان در ادامه استقبال بی‌سابقه از احمدی‌نژاد به‌عنوان رئیس یک دولت خارجی در بیروت را نشان‌دهنده محبوبیت جمهوری اسلامی و شخص احمدی‌نژاد در لبنان دانست و گفت: سخنرانی احمدی‌نژاد در جنوب لبنان و امضای توافقنامه‌های جدید همکاری میان دو کشور دو بعد مهم این سفر را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این سفر در حالی در جریان است که بعد از جنگ سال ۲۰۰۶ اقتدار ایران و مقاومت در منطقه افزایش یافته است و حتی رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که مقاومت امروز ۱۰۰ برابر قوی‌تر از زمان آن جنگ در صحنه حضور دارد.
انیس نقاش تصریح کرد: تا قبل از این رژیم صهیونیستی هر گاه تصمیم به جنگ می‌گرفت این تصمیم را عملیاتی می‌کرد اما امروز به واسطه بر هم خوردن معادلات سیاسی منطقه ناشی از قدرت و اقتدار مقاومت، به راحتی قادر به چنین اقدام تجاوزکارانه‌ای نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1636df50-a23f-4ddb-8a20-9d069e3fb810"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات