728 x 90

اعتراض بازاريان,

رحیمی بازاریان اعتصابی را به برخورد جدی تهدید کرد

-

محمدرضا رحیمی، معاون اول پاسدار احمدی‌نژاد
محمدرضا رحیمی، معاون اول پاسدار احمدی‌نژاد
گماشته خامنه‌ای که در برابر اعتصاب یکپارچه بازاریان دچار عجز و بن‌بست شده است، برای شکستن این اعتصاب، از طریق معاون اولش که رسوایی دزدیهای او عالمگیر شده است، دست به تهدید بازاریان شریف زده است. رسانه حکومتی آتی نیوز به‌نقل از محمدرضا رحیمی نوشت: با کسانی که قصد تخلف و ایجاد خلل در وضع بازار دارند، با جدیت برخورد خواهد شد.
آتی نیوز: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت حذف واسطه‌ها و دلالان در چرخه تامین و توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم بر لزوم بکارگیری، ساماندهی و نظارت بر تعاونیهای مصرفی و فروشگاههای زنجیره‌ای و نظارت بر آنها برای توزیع و عرضه محصولات با قیمتهای مناسب تاکید کرد.
محمدرضا رحیمی امروز در جلسه کارگروه کنترل بازار با بیان اینکه با اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه سرعت پیشرفت در کشور چند برابر می‌شود، تصریح کرد: عده‌یی سودجو قصد دارند که با ایجاد نگرانی در میان مردم مانع اجرای درست این قانون شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به گزارش وزارت بازرگانی مبنی بر تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای ضروری به میزان کافی گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه نگرانی در خصوص ذخیره‌سازی کالاها و اقلام ضروری وجود ندارد و با کسانی که قصد تخلف و ایجاد خلل در وضع بازار دارند، با جدیت برخورد خواهد شد.
رحیمی هم‌چنین بر ضرورت تثبیت قیمتها به همراه درج مبلغ بر روی محصولات تاکید کرد و گفت: بازرسان وزارت بازرگانی و سازمان تعزیرات با نظارت همه‌جانبه و دقیق، فروشندگان و توزیع کنندگانی که قصد دارند با افزایش قیمتها بر مردم فشار وارد کنند را شناسایی کرده و با جدیت تمام با آنان برخورد خواهند کرد.
در این نشست هم‌چنین با بحث و تبادل نظر در خصوص پیشنهادات ارائه شده از جانب دستگاههای مختلف، تصمیمات لازم در جهت تنظیم اعتبارات و ساماندهی واردات به گونه‌ای که نیازهای مردم تامین شود و چرخه تولید مورد حمایت قرار گیرد، اتخاذ شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7ea85c0-c005-4e75-b6a2-a27369319df0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات