728 x 90

شقه دروني رژيم,

باند خامنه‌ای خواستار محاکمه علی‌محمد دستغیب شد

-

علی‌محمد دستغیب
علی‌محمد دستغیب
جامعه روحانیت شیراز از باند خامنه‌ای، با انتشار بیانیه‌ای خواستار برخورد مجلس خبرگان ارتجاع و دادگاه ویژه روحانیت با علی‌محمد دستغیب شدند.
در این بیانیه آمده است: بار دیگر صداها و قلمهایی که می‌بایست در این برهه حساس ندای وحدت ملتهای اسلامی را با فریادی رساتر از گذشته به گوش سردمداران کفر و نفاق رسانده و از رکن رکین ولایت‌فقیه که خار چشم دشمنان بوده دفاع کند. اما متاسفانه به‌رغم تذکرات دلسوزانه، این قلمها و صداها برای چندمین بار در اختیار دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته که به چیزی جز تفرقه و نابودی نظام اسلامی فکر نمی‌کنند… . این افراد برای رسیدن به آرزوی باطل خود، متزلزل کردن عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت‌فقیه را مدنظر قرار داده و با حداکثر توان و استفاده از نیروهای دست پرورده خود به‌دنبال سست کردن ستون اصلی نظام اسلامی هستند.
از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و دادگاه ویژه روحانیت تقاضای برخورد قاطع و به دور از هیچ‌گونه چشم‌پوشی را داشته و اجازه ندهند عده‌ای پایمال اغراض سیاسی این قبیل افراد فریب خورده و منحرف شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d02d49a6-4afb-4674-8fc9-f393a5b4d507"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات