728 x 90

افزايش فشار بر زندانيان,

تشدید شکنجه و فشار بر روی زندانی سیاسی زهرا بهرامی

-

زهرا بهرامی
زهرا بهرامی
رژیم آخوندی به‌منظور در هم شکستن و اعتراف کردن به اتهامات ساخته شده از سوی شکنجه‌گران، زندانی سیاسی زهرا بهرامی تحت شدیدترین شکنجه‌ها و فشارها قرار داده است.
بر اثر گزارش دریافتی: خانم بهرامی در طی چند هفته گذشته تحت شدیدترین فشارها و تهدیدات بازجویان وزارت اطلاعات در بند مخوف 209 زندان اوین قرار دارد تا نسبت به اتهام جعلی داشتن مواد مخدر و هم‌چنین افزودن اتهام جدید دیگری مبنی برفروش مواد مخدر در دادگاه اعتراف کند. بازجویان وزارت اطلاعات پس از اعتراضات دولت هلند، سازمانهای حقوق‌بشری و رسانه‌ها جمعی این کشور سعی دارند که به اتهامات سیاسی او کمتر بها دهند و اتهام ساختگی نگهداری و فروش مواد مخدر را برجسته کنند تا از این طریق محکومیت سنگینی را علیه او بکار ببرند.

زندانی سیاسی زهرا بهرامی 45ساله و دارای 2 فرزند است. او دارای ملیت ایرانی- هلندی است و به قصد دیدن فرزندش به ایران مسافرت کرده بود که در اعتراضات روز عاشورا دستگیر و تحت شکنجه‌های وحشیانه جسمی و روحی قرار گرفت. بازجویان وزارت اطلاعات در بند سپاه زندان گوهردشت کرج و در بند 209 زندان اوین او را تحت شکنجه‌ها و فشارهای شدید قرار دادند و وی را وادار به اعترافات تلویزیونی علیه خود نمودند. این اعترافات دروغین از تلویزیونهای دولتی پخش گردیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a122b7b9-e5c1-4057-8612-a8f26ca12546"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات