728 x 90

قتل عام,

انتشار فهرست اسامی 4300تن از شهیدان قتل‌عام سال 67

-

قتل عام 30000گل سرخ -
قتل عام 30000گل سرخ -
ماههای مرداد و شهریور هم‌چنان یادآور جنایت بزرگ علیه بشریت در زندانهای خمینی دژخیم و قتل‌عام 30هزارزندانی سیاسی درسال 1367 است

درکتابی که امسال در کنفرانسهای مقاومت ایران ارائه شد و تصویری از منیره رجوی سمبل زندانیان مجاهد قتل‌عام شده بر روی آن نقش بسته است، اسامی و مشخصات بیش از4300تن از این شهیدان قهرمان درج شده است.
درحالی که 22سال از آن کشتار هولناک می‌گذرد، آمران وعاملان جنایت بزرگ علیه بشریت هم‌چنان بر سرکارند و دیکتاتوری آخوندی هیچ نام ونشانی از 30هزار شهید این قتل‌عام منتشرنکرده و هیچ‌گونه تحقیقی را مجازنشمرده است.
اما جهان هم‌چنان علیه این جنایت برانگیخته است و این نسل‌کشی را در شمار بزرگترین موارد جنایت علیه بشریت به ثبت رسانده است.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی امسال طی پیامی به محاکمه بین‌المللی عاملان وآمران این نسل‌کشی فراخوان داد.

در جلسه‌یی که از سوی حامیان مقاومت و حامیان شهر اشرف در لندن برگزار شد، حاضران نقض حقوق‌بشر در ایران توسط دیکتاتوری آخوندی را محکوم کردند و خاطره شهیدان قتل‌عام تابستان 1367 و هم‌چنین 11تن از شهیدان حماسه فروغ ایران در اشرف را در جریان مقاومت قهرمانانه آنان در برابر حملات وحشیانه ششم وهفتم مرداد 88 با روشن کردن شمع گرامی، داشتند.
شرکت‌کنندگان در این گردهمایی خواستار دخالت سازمان ملل‌متحد در حفاظت از اشرف و اعمال تضمینهای مندرج در حقوق بین‌الملل در قبال مجاهدان اشرف به‌عنوان افراد حفاظت‌شده تحت مواد کنوانسیونهای ژنو شدند.
در این جلسه نمایشگاهی متشکل از عکسهای شهیدان قتل‌عام شده سال67، قیام مردم ایران، صحنه‌های مقاومت قهرمانانه مجاهدین در اشرف و هم‌چنین گردهمایی بزرگ ایرانیان در تاورنی برپا شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42b548d6-fb3c-4e83-badb-9ab9337f7b3b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات