728 x 90

سنگسار,اعمال تحريمات عليه رژيم,

جهان نیوز: غربی‌ها ما را انسانهای وحشی معرفی می‌کنند

-

دستگیری_ شکنجه
دستگیری_ شکنجه
یک رسانه حکومت آخوندی با اذعان به این‌که جهان معاصر دیکتاتوری آخوندی را «وحشی» می‌داند، نوشت: غربی‎ها… ما را انسان‎هایی وحشی معرفی می‎کنند… جهان امروز زیر بمباران تبلیغاتی شدید دشمن، ما را به چشم وحشیان… می‎نگرد که خوی جنایتکارمان مهار نشدنی‎ست و البته پا را از این حد هم فراتر گذاشته و درصدد دست‌یابی به سلاح اتمی هستیم!
این رسانه حکومتی با اشاره به نفرت و انزجار جهانی علیه دیکتاتوری آخوندی به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و اعدام و سنگسار، افزود: اگر در قبال این ساکت بمانیم، بعدها نمی‎توانیم حتی از خانواده‎ خود دفاع کنیم! قدم بعدی دشمن، از کار انداختن ابزارهای کنترل اجتماعی ماست. آنها می‎خواهند ما با ترس از جنجال‎های حقوق‌بشری و قیل و قال رسانه‎ای، قدرت تنبیه و کنترل جامعه خود را از دست بدهیم. از سوی دیگر با فشارهای بین‎المللی، قدرت مؤاخذه از نظام اجتماعی ما سلب شود.
در مقاله این رسانه حکومتی از ماهواره و اینترنت به‌عنوان ابزار اطلاع‌رسانی و آگاهی بخش مردم به شدت ابراز نگرانی شده و افزوده است: بخش قابل‎ملاحظه‎ای از جامعه تحت تأثیر ماهواره، اینترنت و دیگر محصولات فرهنگی غرب، دیندارانه زندگی نمی‎کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9fc27c35-47ae-4546-9b74-ebaea8e15e7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات