728 x 90

-

رژیم آخوندی چرا از انتشار اخبار پناهنده شدن کاردارش گریزان است؟

-

حسین علیزاده - کاردار رژیم
حسین علیزاده - کاردار رژیم
سایت متعلق به پاسدار رضایی ادعاهای سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در مورد کناره‌گیری کاردار سفارت رژیم در فنلاند را رد کرد و نوشت: اگر علیزاده پناهنده شده، چرا از گفتنش ابا می‌کنید؟

رامین مهمان پرست ضمن تکذیب خبر پناهنده شدن علیزاده، افزوده است: وی به‌خاطر مشکل تحصیلی فرزند یا فرزندانش مهلت خواسته و به کشور برنگشته است. مهمانپرست درباره دیپلومات سابق کشور یعنی حیدری هم که به نروژ پناهنده شد، چنین توجیهاتی را مطرح کرده بود که در نهایت با مصاحبه حیدری با رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی مشخص شد که وی واقعاً پناهنده شده است. به نظر می‌رسد در مورد علیزاده نیز چنین اتفاقی در حال تکرار است و سخنگوی وزارت‌خارجه همان رویه تکذیب قبلی را در پیش گرفته است. اگر‌چه تا‌کنون فقط رسانه‌های خارجی این خبر را تایید کرده‌اند، اما نگرانیها از آن‌جا نشات می‌گیرد که مبادا دوباره ماجرای پیشین اتفاق بیفتد و افکار عمومی اعتماد خود را به شیوه اطلاع‌رسانی وزارت‌خارجه از دست بدهند.

سایت پاسدار رضایی افزود: امروزه با گسترش وسایل ارتباط جمعی در جهان و هم‌چنین شبکه‌های خبری ایتنرنتی، انتشار اخبار به شکل سابق محصور و محدود نیست و به‌محض وقوع یک اتفاق، در کسری از ثانیه همه از آن مطلع و درباره آن تحلیل می‌دهند، پس چه نیکوتر این که ارگان یا سازمانی که خود صاحب خبر است با پیش دستی در انتشار خبر، خود تحلیل‌های مرتبط با یک خبر را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند تا در ادامه نیز همواره یک قدم از سایر رسانه‌ها جلوتر حرکت کند.
سایت پاسدار رضایی به وزارتخارجه کابینه پاسدار احمدی‌نژاد توصیه می‌کند که: باید بیش از پیش در گزینش افرادی که به ماموریتهای خارجی می‌روند، دقت و وسواس به خرج دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cdf6583-b8fd-4e2d-92ee-b9a4a0193c39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات