728 x 90

سنگسار,

خبرگزاری آخوندها باشگاه آس- رم ایتالیا را به‌خاطر کمپین ضد سنگسار تحریم کرد

-

فرانچسکو توتی
فرانچسکو توتی
به دنبال گسترش محکومیت جهانی حکم سنگسار سکینه محمدی توسط فاشیسم مذهبی حاکم برایران، ایرنا، خبرگزاری رسمی رژیم خبر از تحریم اخبار باشگاه فوتبال آ. اس- رم ایتالیا داد. این خبرگزاری هم‌چنین مسئولین ورزشی ایتالیا را متهم کرد که تحت نفوذ لابی صهیونیسم و مسائل نژادپرستی هستند و به آنها توصیه کرده که نقض حقوق‌بشر در قلب اروپا را نادیده نگیرند!

لازم به یادآوری است که چند روز پیش فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم فوتبال آ. اس رم با اعلام حمایت از تلاش برای نجات جان سکینه محمدی محکوم به مجازات وحشیانه سنگسار گفت: من خواهان آزادی خانم سکینه محمدی هستم.

ایرنا انعکاس اخبار باشگاه ’آاس رم’ را به مدت یک ماه تحریم کرد.
تهران- خبرگزاری جمهوری اسلامی در واکنش به اقدام سیاسی ’آاس رم’ یکی از باشگاههای دسته اول ورزشی ایتالیا، اخبار این باشگاه را به مدت یکماه بر روی خروجیهای خود تحریم کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، سرمربی باشگاه آاس رم ایتالیا با اعلام حمایت خود از یکی از محکومان دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، فصل جدیدی از دخالت سیاست در امور ورزش را در قالب ظاهرفریب حقوق‌بشر آمریکایی گشود.
این اقدام سر مربی ایتالیایی در حالی صورت می‌گیرد که نهادهای بنیانگذار و ناظر بر قوانین ورزشی هم‌چون فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) همواره بر استقلال خود تاکید دارند و هر جا که پای دخالت دولتها در امور مربوط به ورزش به‌ویژه فوتبال به میان می‌آید، بلافاصله بحث تحریم را مطرح می‌کنند.
شاید بهتر باشد مسئولان ورزشی ایتالیا به‌جای اقدام سیاسی و حمایت از یک محکوم قضایی، تضییع حقوق انسانی در برخی کشورهای مدعی حقوق‌بشر را به فراموشی نسپرند که چگونه و به سادگی ارزشهای ابتدایی و مسلم انسانی در قلب اروپا مورد تعدی و تعرض قرار می‌گیرد.
چندی قبل در کشور آلمان بانویی مسلمان به نام مروه الشروینی به دست یک آلمانی صهیونیست با ضربات چاقو و در پیش چشم قاضی و در صحن دادگاه به شهادت رسید، جای تعجب دارد که چرا در آن زمان وجدان و حس انسان دوستی این مسئولان ورزشی ایتالیا به درد نیامد، البته کاملاً روشن است چون اکثر مسئولان باشگاههای این کشور افراد سیاسی هستند که خیلی از نفوذ لابی صهیونیسیم و مسایل نژادپرستی به دور نیستند.
اگر مسئولان ورزشی ایتالیا واقعاً به مسایل انسان دوستی پایبندند چرا در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه سکوت مرگبار اختیار می‌کنند؟
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a49416fa-5117-499f-ac22-0bfd63d44662"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات