728 x 90

-

یورش وحشیانه ماموران گارد ویژه وزارت اطلاعات به منازل اهل سنت

-

دستگاه سرکوب و کشتار آخوندها
دستگاه سرکوب و کشتار آخوندها
ماموران گارد ویژه، وزارت بدنام اطلاعات، انتظامی و لباس‌شخصی در کردستان به منازل اهل سنت پیروان علامه مفتی‌زاده که در حال برگزاری مراسم مذهبی ماه مبارک رمضان بودند، یورش وحشیانه بردند و بیش از ۱۰نفر را دستگیر کردند و به نقاط نامعلومی منتقل کردند.
براساس گزارش دریافتی، ماموران اطلاعاتی و امنیتی، با یورش به منازل، وسایل خصوصی و شخصی از جمله سی. دی، کتاب، جزوه، عکس، سند ساختمانی، کارت ملی، دفترچه خدمات درمانی، شناسنامه و سند ماشین و… بازداشت‌شدگان را با خود بردند.

در ادامه یورشها و برای سومین بار از ساعت ۱۷ تا ۲۳ ، بیش از هزار تن از نیروهای گارد ویژه، لباس شخصی، راهنمایی و رانندگی و حتی پلیس ضدشورش زنان، منازل مسکونی مردم را محاصره کرده و با ایجاد رعب و وحشت برای زنان و کودکان و افراد بی‌دفاع، به‌طرف ساختمانهای مسکونی حمله‌ور شده و شروع به شکستن شیشه‌ها و درب ورودی منازل کردند.
اسامی تعدادی از بازداشت‌شدگان بدین قرار است: ناصر زمانیان، کارمند بانک ملی، محمدجمال هبکی، دبیر شیمی دبیرستانهای سقز، سالار توفیق‌پور، مختار محمدی، ابوبکر عشقی، جمال مرادی، علی اسماعیلی، کارمند باز نشسته اداره غلّه، مهندس محمدطاهر سلطانی اردلان، مصطفی محمدی، کارمند بازنشسته اداره کار، حامد جلالی، دبیر شیمی دبیرستانهای سقز.
در رمضان سال ۱۳۸۶ هم بیش از ۶۰۰نفر از پیروان علامه مفتی‌زاده در مناطق مختلف کردستان به جرم سنی بودن بازداشت و از اجرای مراسمهای دینی آنها جلوگیری شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2cdc861-bd73-44b5-970b-4b60ffe833ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات