728 x 90

شقه دروني رژيم,

عسگر اولادی از باند فاشیستی موتلفه، به عمق شقه و شکاف در راس رژیم اذعان نمود

-

عسگراولادی، از گردانندگان باند فاشیستی موتلفه
عسگراولادی، از گردانندگان باند فاشیستی موتلفه
عسگر اولادی، از گردانندگان باند فاشیستی موتلفه به آثار طلسم شکستگی ولی‌فقیه حتی در میان نزدیکان پاسدار احمدی‌نژاد نیز اذعان کرد و گفت: در این جلسه به رئیس‌جمهور گفتم که دو مسأله برای ما مطرح است، موضوع اول تولی به ولایت است که همراهان شما و همفکران شما در تولی به ولایت امتحان خوبی پس نمی‌دهند؛ شما مراعات می‌کنید اما همراهان شما مراعات نمی‌کنند و مجموعه ما نگران این هستند که تولی به ولایت از درون دولت یا کنار دولت سست شود.

وی به تخاصم در میان سران سه قوه رژیم نیز اذعان کرد و گفت: به احمدی‌نژاد گفتم خودمانی صحبت کنیم، پاسخی برای نوآوری و کشمکش‌های شما (سه رئیس قوه) که هر سه اصولگرا هستید، نداریم، چرا که ما مدافع شما هستیم.
عسگراولادی با اعتراف به عمق شقه و شکاف در راس رژیم گفت: به رئیس‌جمهور گفتم که اصولگرایی‌ای که یک طرف آن آقای هاشمی رفسنجانی و طرف دیگر آن آقای احمدی‌نژاد باشد، مطلوب نیست و با مزاح به ایشان گفتم که احمدی‌نژاد می‌گوید تعداد اندکی اصولگرا هستند و هاشمی می‌گوید که همه اصول‌گرا هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49acc3d0-b4d5-4275-aa8a-2230b83494f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات