728 x 90

شقه دروني رژيم,

برای بحران در باند غالب، پایانی متصور نیست

-

باندهای هار ارتجاع در برابر مجلس ارتجاع علیه لاریجانی شعار میدهند
باندهای هار ارتجاع در برابر مجلس ارتجاع علیه لاریجانی شعار میدهند
یک عضو هیأت رئیسه مجلس ارتجاع نسبت به هرگونه پایان بخشیدن به بحران در باند غالب رژیم ابراز تردید کرد و گفت، روح وحدت زخمی و رنجور است.
محبی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس ارتجاع که اظهاراتش توسط خبرگزاری حکومتی فارس، ۳۰مرداد منتشر شده، با اشاره به توصیه‌های ولی‌فقیه ارتجاع به باندهای متخاصم، افزود: برخی افراد افراطی از جریانهای مختلف، وحدت را زخمی‌کرده‌اند و روح وحدت از این منظر رنجور است لذا امیدواریم فرمایشات مقام معظم رهبری وسیله‌ای باشد برای التیام بخشیدن به این جراحت‌ها و زخم‌هایی که از سر ناآگاهی به وحدت‌زده می‌شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ارتجاع با اشاره آشکاری به شکاف درمان‌ناپذیر در رأس دیکتاتوری آخوندی افزود: وحدت و مراقبت از آن باید از سوی سران کشور شروع و تا انتهای جغرافیای مملکت کشانده شود والا عدم مراقبت از آن به‌عنوان لولای مشترک اردوگاهها و جریانات، جامعه را دچار گسست خواهد کرد. ولی جای تاسف است که ما مفسرین و عاملین خوبی نیستیم و وصایا و خیرخواهی‌های رهبران را معمولاً با نگاه‌های جناحی و گروهی تفسیر می‌کنیم
وی جلسه مشترک میان سران قوای نظام را هم بیهوده ارزیابی کرد و گفت: «این‌گونه نشست‌ها در واقع نوعی ندا است و وحدت موضوعی است که فراتر از این بحث را می‌طلبد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e23dbf32-3691-4f6f-8c2d-a77597164789"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات