728 x 90

-

نماینده ایرانی پارلمان سوئد از شرکت‌کنندگان در همایش آخوندها

-

رضا جلیلی دیلمی، نماینده ایرانی پارلمان سوئد
رضا جلیلی دیلمی، نماینده ایرانی پارلمان سوئد
استکهلمیان خبر داد رضا جلیلی دیلمی، نماینده ایرانی پارلمان سوئد از جمله شرکت‌کنندگان در همایش رژیم موسوم به «همایش ایرانیان خارج کشور» بوده است.

استکهلمیان: رویدادهای مربوط به ”همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج از کشور“ و به‌ویژه شرکت‌کنندگان در آن کماکان از رئوس اخبار جامعه ایرانی خارج از کشور و سوئد است.
از نکات قابل‌توجه در این رابطه که پیش‌بینی می‌شود به اعتراض از سوی جامعه ایرانی سوئد نسبت به حزب دولتی مدرات این کشور منجر شود نماینده ایرانی‌تبار این حزب در مجلس به نام رضا خلیلی دیلمی، در ”همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج از کشور“ است.
شرکت‌کنندگان در این همایش به واسطه نقض حقوق‌بشر در ایران مورد انتقادات گسترده از سوی ایرانیان مقیم خارج از کشور قرار گرفته‌اند.

حزب مدارت سوئد هنوز هیچ واکنش رسمی نسبت به مسافرت یک سیاستمدار بلندپایه کشور خود به ایران همزمان با تشدید تحریمهای جامعه جهانی علیه حکومت ایران نشان نداده است.
تصاویر زیر آقای رضا خلیلی دیلمی‌نماینده پارلمان سوئد از حزب مدارت این کشور را در حال بازدید از استان گیلان در چهارچوب ”همایش بزرگ ایرانیان مقیم خارج از کشور“ نشان می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7d27991-40c8-4c0b-979b-0b41e6e3db26"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات