728 x 90

-

زوزه‌های درد آلود آخوندها، در سالگرد حماسه کبیر فروغ جاویدان

-

مسیر عملیات فروغ جاویدان
مسیر عملیات فروغ جاویدان
حکومت آخوندی در زیر ضربات سنگین مقاومت ایران هم چون اجتماع عظیم ایرانیان درتاورنی و پیروزی مجاهدین در دادگاه آمریکا و جنبش فراگیرهمیاری ملی باسیمای آزادی، زوزه‌های درد آلود همه ساله در سالگرد فروغ جاویدان را هرچه بیشترکرده است.

از بیانیه رفسنجانی ترس‌آلود به‌عنوان رئیس مصلحت نظام آخوندی تا سفر رئیس مجلس ارتجاع به کرمانشاه و سوزوگداز لاریجانی درتنگه چارزبر تا گزارشهای دردآلود خامنه‌ای در کانالهای مختلف تلویزیون حکومتی:
تلویزیون رژیم: دوشنبه سوم مرداد سال ۱۳۶۷ ، نیروهای منافقین از محور سرپل ذهاب وارد خاک جمهوری اسلامی شدند و به سرعت تا نزدیکی شهر کرند غرب پیش ‌رفتند. گروهک منافقین در پی حملات عراق به خاک میهن اسلامی و عقب‌نشینی‌های موقت رزمندگان اسلام، با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به خیال واهی فرصت را غنیمت شمرده و توطئه‌یی پلید را برای حمله به خاک ایران طراحی کردند.
سردار شبانی، از فرماندهان عملیات مرصاد: "در ۲۷/۴ امام قطعنامه را قبول می‌کند. ۲۹/۴ به سازمان ملل به دبیرکل اعلام می‌شود، ۳۱/۴ عراق حمله می‌کند که حدوداً ۳ بعدازظهر در ۳/۵ از محور خانقین سازمان منافقین با یک سازمان تجهیز شده با امکانات بسیار زیاد وارد خاک کشور ما شدند. "

سردار ناصح، از فرماندهان عملیات مرصاد: "روز سوم مرداد اینها عملیات‌شان را شروع کردند و زمانبندیهای اولیه‌شان درست از آب درآمد. یعنی همان جور که گفتند ۴ از مرز رد شدند و ساعت ۵ هم، ۵/۵ ، ۶ بود که رسیدند کرند، و اسلام‌آباد هم حدود ساعتهای ۹/۵ ، ۱۰ وارد اسلام شدند


یادآوری کابوس سرنگونی دیکتاتوری آخوندی در حماسه کبیر فروغ جاویدان، در سایر رسانه‌ها و خبرگزاریها و از سوی مقامات مختلف دیکتاتوری آخوندی، بی‌دنده و ترمز ادامه دارد و وحشت دیکتاتوری آخوندی را از ضربات کنونی مجاهدین و مقاومت ایران و اوضاع بحرانی رژیم درهم‌شکسته نیز بارز می‌کند:

خلیل حیات مقدم، عضو کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع، هدف حماسه کبیر فروغ جاویدان توسط ارتش آزادی‌بخش ملی ایران را سرنگونی رژیم و برقراری حکومت دموکراتیک اعلام کرد و گفت: «ارتش به اصطلاح آزادی‌بخش منافقان که با همه توشه و توان پا به عرصه نبرد گذاشته بود، فارغ‌ از هر خیالی و به امید رسیدن به تهران و دست‌یابی به آن‌چه در خیال می‌پروارند. از خطوط مقدم در غرب تجاوز خود را آغاز کرد.
این نماینده مجلس ارتجاع گفت، هدف این بود که: «نیروهای کج‌اندیش‌ منافقان… با یک برنامه از پیش تعیین‌شده به سرعت خود را به تهران رسانده موجودیت حکومت دموکرات خلق را اعلام کنند».

پاسدار علی نظری معاون سیاسی سپاه ضدعلی بن ابیطالب، گفت: «بعد از پذیرش قطعنامه توسط ایران منافقین در تاریخ سوم مرداد ماه سال ۶۸ عملیاتی با نام فروغ جاویدان به راه انداختند و کار خود را از مرزهای غربی کشورمان آغاز کردند. منافقین سایر نیروهای خود را وارد عراق کرده و با ۲۵ تیپ عملیات خود را در پنج محور اسلام‌آباد، کرمانشاه، همدان، قزوین و فتح تهران آغاز کردند.
پاسدار نظری با یادآوری کابوس تهاجم برق آسای نیروهای ارتش آزادیخش ملی ایران، افزود: «منافقین عملیات خود را از سرپل ذهاب شروع کرده و به سمت اسلام‌آباد حرکت و این شهر سقوط کرد، سپس بعد از جنگ خونین منافقین به سمت کرمانشاه (باختران) حرکت کردند».

فرماندار مزدور رژیم در پل دختر نیز کابوس سرنگونی دیکتاتوری آخوندی در حماسه فروغ جاویدان را بازگو کرد و گفت: منافقان با مدرنترین امکانات و تجهیزات نظامی جنگ را آغاز کردند.
خبرگزاری حکومتی فارس وابسته به سپاه پاسداران درباره عملیات کبیرفروغ جاویدان نوشت: «منافقین با فراخوانی نیروهای‌شان از تمام دنیا در قالب تیپ‌ها و لشکرهایی که یک شبه تشکیل شدند، حرکت خود را آغاز کردند… . فرماندهان منافقین به نیروهای خود امید داده بودند که بدون هیچ پدافندی به کرمانشاه می‌رسند و تا سه روز دیگر در میدان آزادی جشن پیروزی را خواهند گرفت».
خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: حوادثی که در سال آخر اتفاق افتاده بود انگیزه پیشروی را در آنها ایجاد کرد.
حوادث سال ۶۷ به مرحله‌ای رسیده بود که کاهش استقبال مردمی از جنگ یک سری از واقعیتهای دفاع مقدس را محسوس کرده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/373b501e-7b9e-4bd5-bb60-c90720168cfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات