728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

گسترش تحریمها به کشورهای آسیایی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی

-

وزارت خزانه‌داری آمریکا
وزارت خزانه‌داری آمریکا
یک مقام ارشد وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: مقامهای ارشد آمریکایی در هفته‌های آتی به کشورهای آسیایی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی سفر خواهند کرد تا شرکای آمریکا را به اعمال تحریمهای ”شدیدی“ علیه رژیم ایران راضی و قانع کنند.

خبرگزاری فرانسه با مخابره این خبر افزود: دانیل گلسر، معاون دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور مالی تروریسم و جرایم مالی، که در یک کمیته کلیدی کنگره حضور داشت، نام این کشورها را مشخص نکرد ولی گفت این کار ”در هفته‌های آتی“ صورت خواهد گرفت.

وی افزود: دولت باراک اوباما مقامهای دولتهای خاورمیانه  آسیایی و آمریکای جنوبی را که هنوز تحریمهای شدیدی اتخاذ یا علنی نکرده‌اند، برای انجام این کار ترغیب خواهد نمود و  تلاش وسیعی را برای گسترش قلمرو تحریمها علیه این رژیم، انجام خواهد داد.

خبرگزاری فرانسه افزود: دانیل گلسر به کمیته مراقبت و رفرم  مجلس نمایندگان آمریکا  گفت، او و رابرت اینهورن، مشاور ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و منع گسترش و اشاعه تسلیحات اتمی، نیز  جزو تعداد ”زیادی“ از مقامهای آمریکایی دخیل در این کار خواهند بود.

این خبرگزاری افزود: کمیته مراقبت و رفرم  مجلس نمایندگان آمریکا در حال بررسی تاثیرات قوانین اخیر کنگره بود. هدف از قوانین جدید، تنگ کردن شدید راه نفس اقتصادی رژیم ایران به‌دلیل برنامه اتمی آن می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22064ba3-5d14-400d-8e9b-e19342c480db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات