728 x 90

حمله به اشرف,

اکثریت پارلمان لوگزامبورگ خواستار حفاظت ملل‌متحد از ساکنان اشرف شد

-

شهر اشرف
شهر اشرف
اکثریت پارلمان لوگزامبورگ، همزمان با عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از عراق، طی بیانیه‌یی تأکید کرد: نیروهای سازمان ملل‌متحد باید حفاظت ساکنان اشرف را برعهده بگیرد.
اکثریت اعضای پارلمان لوگزامبورگ، در آستانه تشکیل دولت جدید عراق، تأکید کردند نیروهای آمریکایی می‌باید حفاظت ساکنان اشرف را در مقابل هر گونه خشونت و جابجایی اجباری در عراق تضمین کنند.
امضا‌کنندگان بیانیه، شامل دوعضو هیأت رئیسه پارلمان وهشت تن از رؤسای کمیسیونهای مختلف پارلمان لوگزامبورگ، از راه‌حل سوم خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، مبنی بر تغییر دموکراتیک در ایران به دست مردم و مقاومت ایران حمایت کردند

اکثریت پارلمان لوگزامبورگ، با یادآوری این که رژیم ایران اعضا و هواداران مجاهدین را تحت عنوان محارب محاکمه و به اعدام محکوم می‌کند، خواستار اقدام فوری و موثر شورای امنیت ملل‌متحد و شورا اروپا و اتحادیه اروپا برای آزادی زندانیان سیاسی و جلوگیری از سرکوب قیام مردم توسط دیکتاتوری آخوندی شدند


بیانیه اکثریت پارلمان لوگزامبورگ در حمایت از اشرف و مقاومت ایران
میلیونها مردم ایران با قیام خود خواستار آزادی و دموکراسی هستند.
نیروهای سرکوبگر شمار زیادی از مردم را کشته و مجروح کرده‌اند.
رژیم ایران هزاران تن از تظاهر‌کنندگان را دستگیر کرده و بسیاری از آنها را به‌عنوان محارب محاکمه می‌کند.
مقامات قضایی این رژیم، بارها تصریح کرده‌اند، از آن جا که سازمان مجاهدین خلق ایران، اپوزیسیون سازمان‌یافته و مشروع، هنوز وجود دارد، هر نوع هوادارای و رابطه با آن طبق «قانون مجازات اسلامی» محاربه محسوب می‌شود و حکمش اعدام است.
علاوه بر این، رژیم ایران برای متوقف کردن قیام مردم، درصدد است ۳۴۰۰تن از مخالفانش را در کمپ اشرف توسط نیروهای عراقی سرکوب کند.

حمله مرداد ماه گذشته نیروهای عراقی به اشرف ۱۱ کشته و ۵۰۰ زخمی در میان ساکنان به‌جای گذاشت.
اما به‌رغم همه این اقدامات سرکوبگرانه، قیام مردم ایران با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه ادامه یافته و مردم خواستار تغییر تمامیت فاشیسم دینی حاکم بر ایران هستند.
ما ضمن حمایت از راه‌حل سوم خانم مریم رجوی، رهبر اپوزیسیون، مبنی بر تغییر دموکراتیک در ایران به دست مردم و مقاومت ایران، خواستار اقدام فوری و موثر شورای امنیت ملل‌متحد و شورای اروپا و اتحادیه اروپا برای آزادی زندانیان سیاسی و جلوگیری از سرکوب قیام مردم ایران هستیم.
ما تأکیدمی کنیم که ادامه روابط با رژیم ایران می‌باید به بهبود کامل حقوق‌بشر در ایران مشروط شود.
ما هم‌چنین تأکید می‌کنیم که نیروهای سازمان ملل‌متحد باید حفاظت ساکنان اشرف را به عهده بگیرند و نیروهای آمریکایی می‌باید حفاظت آنان را در مقابل هرگونه خشونت و جابجایی اجباری در عراق، تضمین کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/702a42ed-c5df-43a0-ac4d-0e738fef5d7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات