728 x 90

18تيرماه 89,

قیام ۱۸تیر و سوزنامه‌های آخوندی!

-

وحشت آخوندها از قیام 18تیرماه
وحشت آخوندها از قیام 18تیرماه
حکومت آخوندی در ادامه سوزنامه‌های تلویزیونی خود به‌مناسبت سالگرد قیام ۱۸تیر سال ۱۳۷۸ گفت: نفاق و منافقان به‌عنوان یک جریان بسیار پیچیده و در عین حال تشکیلاتی، مسائل و مشکلات مهمی را برای کشور- که منظورنظام آخوندی است - بوجود آوردند.

گوینده: با گذشت ۱۱سال ازحادثه ۱۸تیرماه سال ۷۸ ، می‌توان ازجنبه‌های گوناگون به آن نگاه کرد.
آخوند صابری اکبری جدی: حوادث اجتماعی جزء پیجیده‌ترین اتفاقات در دنیا است به‌خاطر این که خیلی ازحوادث علل و عوامل شناخته شده‌ای دارند. مثل پدیده‌های طبیعی یک حادثه سیل یا یک حادثه زلزله می‌تواند عوامل تعریف شده‌ای داشته باشد ولی یک حادثه اجتماعی و یک بحرانی که درجامعه بوجود می‌آید خیلی علل و عوامل پیجیده‌ای را به همراه دارد. بنابراین تجزیه وتحلیل آن وارزیابیش بسیار سخت‌تراست. بعد از انقلاب ما بحرانهای متعددی را تحربه کردیم بعد از آن قضیه نفاق ومنافقان به‌عنوان یک جریان بسیار پیچیده ودرعین حال تشکیلاتی مسائل و مشکلات مهمی را برای کشور بوجود آورد یکی از این حودث هم در سالهای نزدیکتری اتفاق افتاد حادثه کوی دانشگاه و ۱۸تیر بود و بعداً مسائلی که اتفاق افتاد. اگر چه به هرحال یک سری آسیبها وصدماتی که پیآمد حوداث و اتفاقات سخت و سنگین و ناخوش آیند طبعاتی دارد. آن هم به همین صورت خودمقام معظم رهبری حادثه ۱۸تیررا یک حا‌دثه بسیارتلخ توصیف کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/571cb390-2d74-4d37-ad95-6420b391046a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات