728 x 90

-

دژخیم حسن آخریان، بر اثر مقاومت زندانیان گوهردشت برکنار شد

-

--
--
بر اثر مقاومتهای زندانیان زندان گوهردشت کرج در مقابل دژخیم حسن آخریان معروف به جلاد بند۱ و درگیریهای زندانیان با دژخیمان و پس از افشاگری گسترده جنایتهای او، رژیم آخوندی مجبور به عقب‌نشینی در مقابل مقاومت زندانیان شد و جلاد دست‌نشانده را برکنار کرد.
براساس گزارشهای رسیده؛ روز پنجشنبه ۱۷تیر ماه حسن آخریان رئیس بند ۱ زندان گوهردشت کرج که زندانیان به او لقب جلاد بند داده بودند از ریاست بند ۱ زندان گوهردشت برکنار شد. این جنایتکار علیه بشریت در شکنجه وحشیانه و قرون وسطائی زندانیان اسیر و بی‌دفاع نقش موثری داشت. او در زمان به عهده گرفتن ریاست این بند اقدام به ساختن شکنجه‌گاهی نمود که خود شخصا زندانیان را مورد وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌داد. حسن آخریان دستور می‌داد که به زندانیان بی‌دفاع پابند، دست‌بند از پشت و چشم‌بند بزنند و همراه با پاسدار آقا میرزائی و محمدی اقدام به تجاوز جنسی، استعمال باتون، شکستن دست و پا و سایر اعضای بند زندانیان می‌نمودند. پس از مقاومت گسترده زندانیان و افشای جنایتهای هولناک او، مدتی از حضور در شکنجه‌گاه بند ۱ خوداری می‌کرد تا این‌که امروز او را از این بند برکنار کردند.

علی حاج کاظم رئیس زندان، علی محمدی معاون زندان به حسن آخریان اختیارات گسترده‌ای داده بودند که بتواند هر جنایتی را علیه زندانیان در زندان مرتکب شود. افراد فوق الذکر و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و رضا ترابی رئیس بازرسی از جنایتکاران و همدستان این فرد در شکنجه‌های وحشیانه و قرون وسطائی هستند.

زندانی سیاسی بهروز جاوید تهرانی به دستور این فرد بیش از یک سال است که به بند ۱ زندان گوهردشت کرج منتقل شده است. او اکثر مدت بازداشت خود را در سلولهای انفرادی بند ۱ معروف به سگدونی گذراند. حسن آخریان نسبت به زندانی سیاسی بهروز جاوید تهرانی کینه‌ای خاص دارد و در طی این مدت که او رئیس بند ۱ بود. بهروز دائم در سلولهای انفرادی به‌سر برد. بهروز جاوید تهرانی از ۹خرداد ماه در بدترین سلول انفرادی و در شرایط سخت و دشوار قرار داده شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b103301-6182-4427-9a70-cd1d477ebcfd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات