728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

کارگزار رژیم آخوندی به اعمال تحریمها در امارات متحده عربی اقرار کرد

-

امارات متحده
امارات متحده
یک کارگزار رژیم در امارات متحده عربی به اعمال تحریمهای جامعه جهانی علیه دیکتاتوری آخوندی اذعان کرد و گفت: امارات فراتر از قطعنامه شورای امنیت در مورد تحریم‌های ایران عمل کرده و بازرگانان ایرانی این اقدام آنان را نمی‌پسندند و در ماههای آتی تجارت ایران و امارات کاهش خواهد یافت.

مسعود دانشمند، رئیس اتاق بازرگانی مشترک رژیم و امارات در مورد حسابهای بانکی که امارات متحده عربی در راستای تحریمهای ملل متحد مسدود کرد، به خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت: آن ۴۱ حساب، حساب بانکی شرکت‌ها یا اشخاصی بودند که به نوعی مدیران شرکتهای ممنوع شده در قطعنامه هستند.

این کارگزار رژیم آخوندی در مورد ماهیت شرکتهای تعطیل شده و حسابهای بسته شده گفت: در این لیست من شرکتی خصوصی ندیدم. در این لیست نام قرارگاه کربلا و خاتم‌ و شرکتهای وابسته به اینها و شرکت‌هایی که آنها (من نمی‌دانم، آنها) تشخیص دادند در کار انرژی اتمی فعال هستند, وجود دارد که حساب بانکی مدیران این شرکت‌ها را که نام آنها را از روزنامه‌ها هم می‌توان استخراج کرد، امارات بسته است.

وی درباره سیاست امارات در اجرای تحریمها علیه نظام آخوندی گفت: ما رفتار اماراتی‌ها را نمی‌پسندیم. چرا که آنها یک چیز‌هایی را که در قطعنامه شورای امنیت به آنها تکلیف نشده بود را نیز خودشان دارند عمل می‌کنند که بازرگانان ایرانی آن را نمی‌پسندند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2234a626-a13f-4760-be5c-449e37271d3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات