728 x 90

-

سوزش شدید آخوندها از گردهمایی عظیم ایرانیان در تاورنی

-

گردهمایی عظیم ایرانیان درتاورنی,خشم آخوندها را بر انگیخت
گردهمایی عظیم ایرانیان درتاورنی,خشم آخوندها را بر انگیخت
نشریات روز گذشته رژیم برای هر ناظر بی‌طرفی تداعی کننده سرباز کردن یکباره یک غده عفونی است، به‌این ترتیب که پس از نزدیک به دو روز از گردهمائی عظیم ایرانیان در تاورنی در شمال پاریس، آه‌و‌ناله و سوز و گداز همراه با عفونت داخلی سی ساله رژیم به‌صورت انفجاری بیرون زد و عموم رسانه‌های آخوندی را پرکرد که از خلال آنها درد اصلی رژیم و وحشتش از گردهمایی بزرگ تاورنی به‌خوبی بارز می‌شود.

از روزنامه حکومتی کیهان شروع کنیم که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به تلافی روزهای قبل که در «زیج چه کنم» بود به این موضوع پرداخت و از جمله نوشت: «… دولت و سازمان اطلاعاتی فرانسه با ناامیدی از کارآمدی فتنه سبز، مجدداً به حمایت از… منافقین روی آورد.
رژیم فرانسه که تا پیش از این سعی می‌کرد از حمایت علنی… منافقین- با وجود میزبانی سران این گروهک- اجتناب کند، این بار… اجازه داد تا… تجمعی… در شهر تاورنی در حومه پاریس برگزار کند… منافقین برای برگزاری این تجمع به تمام اعضای خود در کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا فراخوان داده بود. هم‌چنین جان بولتون از عناصر تندرو و نومحافظه کار دولت بوش به همراه خوزه ماریا ازنار نخست‌وزیر سابق اسپانیا در تجمع حضور به هم رسانده بودند.

تجمع یاد شده با حمایت پلیس و دستگاه امنیتی فرانسه، دو روز قبل از سالگرد انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد… گزارشها حاکی است سرکردگان منافقین در این تجمع خواستار تحریمهای بسیار سخت‌تر بر ایران(!) شدند اما جان بولتون گفته است فکر نمی‌کنم تحریمها، رژیم ایران را متوقف کند...گفتنی است اقدام حماقت آلود دولت فرانسه… در حالی است که سران رژیم فرانسه ادعای دفاع از حقوق‌بشر می‌کنند»..

کیهان با اینکه در این مطلب یک سطر در میان گوشه‌های کوچک نمائی شده از مراسم را با هتاکی آخوندی نسبت به مقاومت ایران و دولت فرانسه ذکر کرده، اما باز در مطلبی دیگری به کوچک نمائی ابعاد این گردهمائی بزرگ پرداخته و نوشت: «کیهان، سرویس سیاسی: جان بولتون و خوزه ماریا ازنار در گردهمایی تروریستهای مقیم فرانسه حضور یافته و به حمایت از آنان پرداختند. به گزارش روزنامه نیویورک تایمز جمعی از مخالفان نظام جمهوری اسلامی روز شنبه در یک استادیوم واقع در شهرک تاورنی بیرون از پاریس، در حمایت از شورای ملی مقاومت و… منافقین گردهم آمدند. براساس این گزارش شورای مقاومت ملی ایران (منافقین) در سال 1981 در فرانسه تاسیس شده و هم‌چنان در فهرست سازمانهای تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا قرار دارد اما این شورا به‌طور کامل از فهرست مشابهی در اتحادیه اروپا حذف شده و یک تشکیلات ناراضی مشروع قلمداد می‌شود.
نیویورک تایمز اضافه کرد که در این تجمع «الخو ویدال کوادراس روکا» یکی از معاونان رئیس پارلمان اروپا نیز بیانیه‌ای را در حمایت از آن شورا قرائت کرد که به گفته وی به امضای اکثریت قانون گذاران اروپایی رسیده بود.
بولتون هم در سخنرانی خود از واشنگتن خواست این شورا را از فهرست تروریستی‌اش حذف کند».

کیهان ارگان ولی‌فقیه ارتجاع برای جلوگیری از ریزش بیشتر ساندیسیهای فراری از صحنه از ابعاد این گردهمائی و سایر سخنرانان صحبتی نکرد و از حمایت اکثریت 23 پارلمان کشور از مقاومت ایران و مجاهدان اشرف اسمی نبرد. اما در روز سه‌شنبه، با انعکاس تجمع مضحک مزدورانش در وحشت از اعتلای مقاومت علاوه بر کیهان تمام شبکه‌های خبری و غیر خبری رژیم به زمین و زمان چنگ انداختند و با نوشتن و پخش شعارهای «شکایت شکایت از این همه حمایت» و «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر منافق»، «فرانسه ننگت باد ننگت باد»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «فرانسه صهیونیست حامی هر تروریست»، «منافق جنایت می‌کند فرانسه حمایت می‌کند» لرزش عمود خیمه نظام از این پیروزی بزرگ رو به نمایش گذاشتند.
پریشانگوئی کیهان و سایر نشریات حکومتی به حدی بود که روز سه‌شنبه در زیر عکس حدود 200نفر، نوشتند تجمع مردم تهران علیه منافقین، خبرگزاری فرانسه این جمعیت را 200نفر برآورد کرد و نوشت ولی دههاهزار نفر ایرانی در گردهمائی بزرگ مقاومت شرکت داشتند. و اما کیهان در مطلب روز سه‌شنبه‌اش از گزارش حضورعناصر بسیجی همیشه حاضر در پشت در سفارت خانه‌ها باز ضمن شاخ و شانه کشیدن برای فرانسه به سوز و گداز پرداخت:

کیهان:
«… فاطمه آلیا: بار دیگر از همتایان خود در پارلمان فرانسه می‌خواهیم که نمایندگان منفعل در برابر… منافقین را دعوت کنند که دست از حمایت این گروهک بردارند. حسین الله اکرم، فعال سیاسی گفت: زمانی بلر سگ دست آموز آمریکا بود و اکنون سارکوزی دنباله‌روی وی است. در ادامه این تجمع، پرچم فرانسه به نشانه اعتراض ملت ایران به همراهی سارکوزی با منافقین به آتش کشیده شد»

دربیانیه پایانی این اجتماع… از جمله آمده است:
«حضور سران کاخ سفید در تجمع منافقین گفتنی است طی روزهای اخیر دولت و سازمان اطلاعاتی فرانسه با ناامیدی از کارآمدی فتنه سبز مجدداً به حمایت از… منافقین روی آورد. رژیم فرانسه که تا پیش از این سعی می‌کرد از حمایت علنی… منافقین اجتناب کند این بار به گروهک تروریستی یاد شده اجازه داد تا در سالگرد جنایت هفتم تیر ماه 1360 تجمعی با حضور مریم… رجوی در شهر تاورنی در حومه پاریس برگزار کند. گروهک منافقین برای برگزاری این تجمع به تمام اعضای خود در کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا فراخوان داده بود. هم‌چنین جان بولتون از عناصر تندرو و نومحافظه کار دولت بوش به همراه خوزه ماریا ازنار نخست‌وزیر سابق اسپانیا در تجمع… حضور به هم رسانده بودند».

در لابلای این سوز و گدازها، رژیم را به نامهای ملت ایران و ایران جازده‌اند و از جمله در همین سوز نامه موسوم به بیانیه پایانی تجمع نوشته‌اند: «هم‌چنین در این تجمع سرکردگان منافقین خواستار تحریمهای بسیار سخت‌تر بر ضد ملت ایران شدند»

روزنامه قدس و رسالت و سایت پاسدار محسن رضائی هم طبق معمول سنواتی حقیقت و دروغ را یک درمیان مخلوط کرده تا زهر ضربه وارده به رژیم را بگیرند، البته دروغ را هم به شیوه آخوندی به رسانه‌های دیگر نسبت داده‌اند.
روزنامه رسالت ارگان باند فاشیستی موتلفه کمتر از کیهان ولی‌فقیه سوز گداز نکرده است. به برخی از عنوان این روزنامه نگاه کنید:

سرمقاله رسالت:
تجلیل پاریس از تروریست ها: «… اینکه فرانسویها برای پاداش چه کاری به منافقین این مجوز را دادند قابل تحلیل است. واقعیت این است که منافقین در آشوبهای سال گذشته نقش پیاده نظام سران فتنه را بازی می‌کردند و با اقدامات افراطی و خشونت‌آمیز و شعارهای ساختارشکنانه، سران فتنه را به دنبال خود می‌کشیدند… پیام فرانسویها در این مجوز این است که کروبی و موسوی در صورت ادامه مخالفتها باید خود را با… مسعود رجوی هماهنگ کنند والا پاریس منافقین را به آنها ترجیح خواهد داد. پاریس… از بیانیه نویسی خسته شده است»..

نقش منافقین در حوادث عاشورای تهران
کوثری:
موضوع بازگرداندن منافقین در دستور کار کمیسیون امنیت ملی است
تجمع مزدوران بسیجی در برابر سفارت فرانسه را هم علاوه بر رسالت سایر رسانه‌ها، مثل جمهوری اسلامی، ابتکار و ابرار و جوان وابسته به بسیج سپاه، با تیتر درشت درج کرده‌اند، علاوه براینها خبرگزاریهای اصلی رژیم از جمله فارس وابسته به سپاه پاسداران و مهر وابسته به وزارت اطلاعات با ایرنا و ایسنا همراه با پایگاه‌های خبری مثل عصر ایران، جهان و سایر سایتهای وابسته به جناحهای ریز و درشت در این کر نا هماهنگ وحشت آلود شرکت داشته‌اند. که مضمون حرفهای همه چیزی جز سوز و گداز از اعتلای مقاومت و انزوای روزافزون رژیم نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9dfbacfe-8830-4f68-87d0-0b97e6d2f249"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات