728 x 90

اعتراضات دانشجويي,18تيرماه 89,

فراخوان دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران، به برگزاری تجمع در روز ۱۸ تیر

-

فراخوان به تظاهرات هجده تیرماه
فراخوان به تظاهرات هجده تیرماه
در آستانه ۱۸ تیر یازدهمین سالگرد جنبش دانشجویی و هم‌چنین یک ساله شدن جنبش ملی، بار دیگر با تمامی آزادی‌خواهان دربند خصوصا دانشجویان بازداشتی پیمان می‌بندیم و با عشقی بزرگ به آزادی برای حفاظت از آرمان شهدایمان و حریم مقدس دانشگاه گردهم می‌آییم و بر ایستادگی و مقاومت خود سوگند می‌خوریم که تا آخرین لحظه و تا رسیدن به آزادی دست از مقاومت برنداریم، ایمان و مقاومتی هر چند سخت و سنگین اما زیبا و قابل ستایش.
در این یکساله دیدیم که چطور نظام حاکم از هیچ تلاشی برای بسیج همه جانبه دستگاه نظامی و انتظامی سرکوبش علیه دانشجویان فروگذار نکرد، از صدور احکام سنگین و احضار در دسته‌های صدتایی برای تهدید و تعهد گرفتن مبنی بر عدم فعالیت سیاسی و عدم شرکت در هرگونه تجمع اعتراضی گرفته تا محاصره دانشگاهها و بوجود آوردن فضای امنیتی در صحن مقدس دانشگاه، تا بلکه به خیال خود بتوانند ما را خاموش کنند و به تسلیم و سکوت بکشانند اما هیهات که در برابر ظلم سر خم کنیم.

جنبش دانشجویی با تکیه بر جنبش ملی که اکنون یکساله شده است نیرومندتر و شادابتر و قدرتمندتر از آن است که به هر خس و خاشاکی تن در دهد. مقاومت و ایستادگی ما در این یکساله نشان داد هر روز که می‌گذرد جنبش سر زنده و سبز و جوان باز سر برمی‌دارد و استمرار می‌یابد و تا نفی کامل نظام ولایت‌فقیه کاوه وار در برابر آن می‌ایستد.

اکنون در آستانه قیام ۱۸ تیر با گرامی‌داشت یاد یارانمان بر آنیم تا بار دیگر عزم جزم خود را برای به زیر کشاندن نظام دیکتاتوری نشان دهیم و به دشمن تا دندان مسلح بگوییم که ”وقتی دشمن و خصم می‌ترسد وقتی است که پایان کار اوست“ ، این قانون همه دیکتاتور هاست و از آن گریزی ندارند.

ما دانشجویان دانشگاه تهران از عموم دانشجویان درخواست داریم که سالگرد ۱۸ تیر را هرچه با شکوه‌تر برگزار کنند تا با شرکت خود نشان دهیم که تا پیروزی نهایی و آزادی وطن اسیرمان از پای نخواهیم نشست.

مکان برگزاری تجمع: مقابل درب اصلی دانشگاه تهران
زمان برگزاری تجمع: پنجشنبه ۱۷ تیر ساعت ۵ عصر
دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران
تیر ۱۳۸۹
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77a9d97e-ec2e-4195-a8e8-76c1250a4fbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات