728 x 90

-

نیم نگاهی به اخبار عرق

-

ژنرال مایکل باربیرو, نسبت به خطر دخالتهای رژیم آخوندی در عراق هشدار داد
ژنرال مایکل باربیرو, نسبت به خطر دخالتهای رژیم آخوندی در عراق هشدار داد
الحره:
ژنرال مایکل باربیرو معاون فرمانده کل نیروهای آمریکایی در امور آموزش و مشورت در عراق گفت: فرماندهان ارتش عراق خطر دخالتهای رژیم ایران را درک می‌کنند و فعالیت گروههای مرتبط با سپاه پاسداران از جمله کتائب حزب‌الله و عصائب اهل الحق را زیر نظر دارند.

الصباح الجدید:
روزنامه الصباح الجدید به نقل از منابع آگاه درباره دومین طرح ترور ایاد علاوی نوشت: این طرح قرار بود که در خلال اولین پرواز داخلی یا خارجی در فرودگاه بین‌المللی صورت پذیرد و در این رابطه از سلاح مجهز به صدا خفه کن استفاده بشود.
این روزنامه افزود طرفهای سطح بالایی در دولت نوری مالکی در طرح ترور ایاد علاوی دست داشته‌اند.

الزمان (بین المللی) :
طارق الهاشمی از رهبران العراقیه در مصاحبه با روزنامه الزمان گفت: ”شانس لیست العراقیه برای تشکیل دولت آینده هم‌چنان زیاد است چرا که بر مشروعیت قانونی و حق انتخاباتی متکی است“ .

البغدادیه:
انتصار علاوی سخنگوی لیست العراقیه گفت نمی‌توان اراده مردم و رأی دهندگان را دور زد. وی پیش‌بینی کرد در جلسه آینده، مجلس این لیست را به تشکیل دولت مأمور کند.

الحره:
صالح العبیدی سخنگوی جریان صدر در گفتگو با تلویزیون الحره تأکید کرد جریان صدر نخست وزیری مجدد نوری مالکی را هم‌چنان رد می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bfffb05-c840-4e42-a1f6-a942cd073d1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات