728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

مادران دلیر مقاومت؛ در حمایت از مجاهدان اشرف

-

مادران دلیر مقاومت ایران -هلند
مادران دلیر مقاومت ایران -هلند
سه تن از مادران مجاهدان اشرف، طی مصاحبه‌هایی در هلند، ضمن محکوم کردن اقدامات ننگین مزدوران اعزامی اطلاعات آخوندها علیه مجاهدان اشرف، بر حمایت همه جانبه خود از فرزندان مجاهدشان تأکید کردند:

مادر فرشته جعفری:
سلام می‌گم به همه عزیزانم تو اشرف همه و همه مجاهدین خلق و واقعا درود می‌فرستم به اراده واستواری تون به پایداری تون درود می‌فرستم ما این‌جا ایستاده‌ایم الان جلوی سفارت عراق که به مزدورا بگن آنچه که دارن تلاش می‌کنند جز خواری و ذلت خودشان چیزی نخواهد بود.
بچه‌ها همان‌طوری که نشون دادن با همه وجودشون ایستادن از همه چیزشون گذشتن و کوتاه نمی‌یان و ما هم تا نفس می‌کشیم با شما هستیم عزیزانم، به همه عزیزان تو اشرف و ایران سلام می‌گیم به همه دانشجویانی که در مقابل این مزدوران ایستادن، این رژیم خونخوار که در تمام دنیا محکومه. به خدا می‌سپارمتان یکبار دیگر به همه‌تان سلام می‌گم و صبر و سلامتی و پایداری برایتون آرزو می‌کنم و پایداری

مادر همدم امامی:
سلام به اشرفیان مقاوم و پایدار. ما آرزویی جز سعادت و بهروزی برای شما نداریم، ما خانواده‌ها همیشه پشتیبان شما هستیم و این عوامل رژیم خمینی یعنی خود خامنه‌ای و احمدی‌نژاد و عواملش توی عراق کور خوانده‌اند که بتوانند آنها با پایداری شما بور می‌شوند برای اینکه همیشه نشون دادین در هر زمانی شما همیشه پیروز بوده‌اید و الان هم پیروزید. این مزدورای آخوندی خیال می‌کنند که با یک سری از خانواده‌ها که بیشترشان یک سری از عوامل رژیم آخوندی هستن با وحشی‌گری می‌یان آن‌جا و دم در اشرف و شما رو مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند ما مطمئنیم که این کوردلان هیچ کاری نمی‌توانن بکنن الا اینکه خودشان رو روسوا می‌کنند ما همه خواستار سعادت شما هستیم و همیشه با هاتون هستیم امیدوارم که هر چه زودتر رژیم آخوندی سرنگون بشه و مردم ایران به سلامتی و آزادی برسن.

مادر صالحیار:
سلام به اشرف قهرمان هزاران سلام و دورد بر اشرفیان، این دلاوران و قهرمانان، این گوهران بی‌بدیل. همه ما به شما افتخار می‌کنیم، سر به آسمان می‌سائیم
ما این‌جا جلوی سفارت عراق آمده‌ایم. برای اعتراض به این سیرک مالکی و خامنه‌ای واقعا، شرم بر شما شرم بر خامنه‌ای شرم بر مالکی.
چقدر وقاحت. پدران و مادران ما وقتی می‌آیند با هزاران زحمت و خون دل می‌آیند اشرف بچه‌هایشان را ببینند وقتی برمی‌گردند ایران جایشان در زندان است زندان، شکنجه، حتی اخیرا چند تا حکم اعدام به جرم اینکه رفتن، اشرف بچه‌هایشان را ببینند.
خجالت بکشید، شرم بر شما، آنوقت یک مشت مزدور را پشت در اشرف ردیف می‌کنید.
خجالت بکشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3864c99-c065-414a-9378-89e668050bea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات