728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,

شکنجه‌گاه کهریزک، با نام جدید «سروش111»، بازگشایی شد

-

رادان جنایتکار و حسین فدایی دژخیم، از آمران و عاملان شکنجه و تجاوز در کهریزک هستند
رادان جنایتکار و حسین فدایی دژخیم، از آمران و عاملان شکنجه و تجاوز در کهریزک هستند
مهدی خزعلی فرزند آخوند خزعلی از بازگشائی بازداشتگاه کهریزک با نام تازه ”سروش ۱۱۱“ خبر داده است. به گفته او، حتی پاسدار رادان، یکی از متهمان اصلی جنایات کهریزک به تازگی از این بازداشتگاه دیدن کرده است.

بازداشتگاه کهریزک، محل شکنجه، تجاوز و قتل
 
مهدی خزعلی فرزند آخوند خزعلی در گفت‌وگوئی افشا کرده که هم‌چنان گروهی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های پس از انتخابات ۲۲ خرداد سال گذشته در بازداشتگاه کهریزک نگهداری می‌شوند. به ادعای وی، پاسدار رادان که در کنار دژخیم مرتضوی متهم به هدایت جنایات کهریزک است، با هلیکوپتر به بازدید این محل رفته است.
 
خزعلی در مصاحبه خود گفته که این اطلاعات را از یک مقام بلندپایه دستگاه قضائی کشور دریافت داشته که از راه‌اندازی مجدد کهریزک با نام سروش ۱۱۱ به شدت نگران است.
 
به گزارش جرس، خزعلی در نامه‌ای خطاب به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، این موضوع را با وی درمیان نهاده و خواستار رسیدگی به آن شده است. مجلس ارتجاع نیز در جریان راه‌اندازی مجدد بازداشتگاه کهریزک قرار رفته است.

علی مطهری: ولی‌فقیه ناظر است نه حاکم
 
همزمان با افشاگریهای مهدی خزعلی، علی مطهری نماینده مجلس ارتجاع ضمن انتقاد از روش برخورد حکومت با معترضان تقلب‌های انتخاباتی، به نقل از پدرش آخوند مطهری، حکومت ولی‌فقیه را رد کرده و آ نرا ”ناظر“ نامیده است.
 
مطهری در نشستی که زیر عنوان ”شاخص‌های جمهوری اسلامی“ در دانشکده پردیس دانشگاه تهران برگزار شد، گفته است: «باید مجوز می‌دادیم مردم بیایند هر شعاری که می‌خواهند بدهند، صدا و سیما هم آن را پخش کند و دولت نیز جواب بدهد». 
 
فرزند مطهری و برادر همسر پاسدار لاریجانی افزوده است: «ما نباید می‌ترسیدیم که اعتراضات حتی ۲۰ تا ۳۰ روز ادامه می‌یافت. باید اجازه داده می‌شد معترضان که قابل توجه هم بودند حرف خود را بزنند و پس از بیان تمام شبهه‌ها و پاسخ و اتمام حجت، آن‌گاه نسبت به کسانی که قصد دیگری داشتند، خشونت به کار می‌رفت. اما ما در واقع قبل از ورود به این مرحله به سراغ برخورد رفتیم».
عضو مجلس ارتجاع، درباره دیدگاهی که درباره خامنه‌ای در مجلس حاکم است، به‌عنوان نمونه گفت: «در داستان استیضاح کردان، خیلی از افراد از ما سؤال می‌کردند که آیا این موضوع را با آقا مطرح کرده‌اید و یا با ”بالا“ هماهنگ کرده‌اید؟ اما من می‌گفتم ما نماینده ملت هستیم و وظیفه مشخصی داریم».
 
فساد مالی معاون اول پاسدار احمدی‌نژاد
نماینده مجلس ارتجاع در اشاره به پرونده فساد مالی محمدرضا رحیمی معاون اول پاسدار احمدی‌نژاد گفت که پرونده وی بسته نشده و در دست بررسی است، اما این موضوع در مطبوعات مطرح نمی‌شود. وی افزود که رحیمی دوبار برای توضیح دعوت شده است.
 

   آخوند صادق لاریجانی: فتنه تمام نشده است
معاون اول پاسدار احمدی‌نژاد متهم به رهبری باند معروف به ”شبکه فساد خیابان فاطمی“ است که گفته می‌شود با دلالی وام‌های بانکی بزرگ، ده‌ها میلیارد تومان به جیب زده‌اند و به فرمان خامنه‌ای بحث درباره آنها متوقف شده است.
 
جایگاه ولی‌فقیه  ارتجاع و پرونده کوی دانشگاه
فرزند آخوند مطهری درباره جایگاه ولی‌فقیه ارتجاع اظهار داشت: «شهید مطهری برای ولی‌فقیه نقش نظارتی قائل بود و فقیه را حاکم نمی‌دانست، زیرا حاکم رئیس‌جمهور است که او را نیز مردم به‌صورت موقت انتخاب می‌کنند».
 
وی هم‌چنین درباره این که برخی ولی‌فقیه را منصوب از سوی خدا می‌دانند توضیح داد: «ما واسطه‌ای نداریم که این را به ما بگوید. در نتیجه ولی‌فقیه را یا مردم تعیین می‌کنند و یا خبرگان».
در پاسخ این پرسش که بالاخره پرونده حمله خونین به کوی دانشگاه که در مجلس بررسی می‌شود، مطهری گفت: «من بالشخصه نمی‌توانم این گزارش را برداشته و پشت تریبون بخوانم. به‌عنوان نماینده تنها می‌توانم تذکر بدهم و رئیس مجلس هم خواهد گفت که انشاءالله خوانده خواهد شد! بنابراین باید ابوترابی که رئیس کمیته بررسی بود این موضوع را پی‌گیری کند».
 
حمله رئیس جنایتکار قوه‌قضائیه به معترضان
در شرایطی که مطهری رفتار حکومت با معترضان را نادرست و تعداد آنان را قابل توجه خوانده است، صادق لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه ایران، در سفر به همدان از ناآرامی‌های پس از انتخابات به‌عنوان فتنه نام برد و رهبران آن را ”بدتر از منافقین“ خواند.
سردژخیم قوه‌قضائیه گفت: «در فتنه اخیر، از افرادی که توقع نداشتیم حرفهائی را شنیدیم و کسانی که همراه امام و مدعی پشتیبانی از ایشان بوده‌اند، یکدفعه به جریانی تبدیل شده و بدتر از منافقین عمل کردند».
 
توضیحات بعدی این سردژخیم نشان می‌دهد که وی هم‌چنان نگران ادامه اعتراضات مردم ایران است. وی خطاب به آخوندها و امام جمعه‌های استان همدان گفت: «امیدواریم که جامعه روحانی کشور به این امر که جریان فتنه به پایان نرسیده و بصیرت هم‌چنان لازم است، توجه کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c2976f8-9c5f-4511-a35b-d22cb383680c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات