728 x 90

شقه دروني رژيم,

سردژخیم قضائیه، علیه باند مغلوب خط و نشان کشید

-

سردژخیم قوه قضاییه آخوند صادق لاریجانی
سردژخیم قوه قضاییه آخوند صادق لاریجانی
در ادامه شقه و شکاف در رأس حکومت آخوندی، آخوند لاریجانی سرکرده قوه‌قضائیه آخوندها تیغ حذف را علیه باند مقلوب بلند کرده و راه را برای تصفیه آنها به جرم محاربه هموار می‌کند.
 
خبرگزاری حکومتی فارس روز چهارشنبه به نقل از آخوند صادق لاریجانی، در جریان سفر به همدان و دیدار با آخوندهای این استان نقل کرده و می‌نویسد: لاریجانی «با یادآوری فتنه پس از انتخابات گفت: عجیب است که در فتنه اخیر حرفها و اعمالی از افرادی دیدیم که اصلا توقع نداشتیم؛ افرادی که در کنار امام (ره) و به همراه امام بودند اما به جریانی تبدیل شدند که متاسفانه بدتر از منافقان عمل کردند. بنابراین نیاز داریم مردم بصیرت پیدا کنند که بهترین مجرا در این زمینه روحانیت است».

بنا‌به این گزارش، آخوند لاریجانی هم‌چنین ترس و وحشت نظام را از ادامه قیام مردم اعلام کرده و کارگزارن رژیم را برای ادامه سرکوب فرا می‌خواند، به نوشته فارس لاریجانی «جریان فتنه را تمام شده ندانست و اظهار داشت: هنوز بصیرت لازم است تا با تامل در منشأء کار آنها و هم‌چنین تامل در اهداف انقلاب اسلامی از این مشکل عبور کنیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb21ec03-fb78-4a5c-8627-7c463d3e8230"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات