728 x 90

اعتراضات كارگري,11-روز جهاني كارگر,

جوانان و دانشجویان رشت به حمایت از کارگران برمی‌خیزند

-

تظاهرات کارگران در روز جهانی کارگر-آرشیو
تظاهرات کارگران در روز جهانی کارگر-آرشیو
بیانیه جوانان و دانشجویان رشت در حمایت از کارگران محروم میهن
ما جمعی از جوانان رشت در آستانه روز جهانی کارگر ۱۱ اردیبهشت حمایت خود را از زحمتکشان میهن با حضور در تجمعات کارگرانمان اعلام می‌کنیم.
 ما معتقدیم در نظامی که به وسیله جامعه بین‌المللی به‌دلیل کوتاه نیامدن از خواسته سلاح اتمی در تحریم به‌سر می‌برد و این تحریمها هم روز به روز افزایش خواهد یافت، در نظامی که اولویتهای اقتصادی، در ایجاد مراکز سرکوب بیشتر و بالا بردن حقوق مزدوران سپاه و بسیج و لباس شخصی و… . است، در نظامی که میلیاردها دلار از دسترنج همین کارگران و زحمتکشان میهن را خرج صدور تروریسم می‌کند،  در نظامی که سران مملکتی اموال این ملت محروم را به تاراج می‌برند و این فساد مالی روز به روز به‌خاطر وضعیت متزلزل حکومت بالاتر هم می‌رود، در نظامی که مسأله کارگران و محرومین و بیکاران جامعه اساسا  درالویتهای درجه صدمش هم جایی ندارد و می‌خواهد به هر بهایی بر اریکه قدرت تکیه  بزند و حتی برای یک لحظه هم به فکر کارگران و محرومان این جامعه نیست و اعتراضات آنها را هم با اجیرکردن مزدوران سرکوبگر با پرداخت پول و امکانات بیشتر به آنها سرکوب می‌کند، ما دانشجویان و جوانان رشت  که در طی ۱۱ماه اخیر از هیچ حرکتی برای پیشبرد اهداف جنبش کوتاهی نکردیم  برآنیم  تا با بلند شدن  و ایجاد تجمع اعتراضی در همبستگی با  کارگران زحمتکش و غیور نه تنها مرهمی بر زخمهای پر درد و سوزشان باشیم بلکه این حرکت را به قیام سراسری پیوند بدهیم.

با تبریک به‌مناسبت روز جهانی کارگر  اعلام می‌کنیم شنبه ۱۱ اردیبهشت در منظریه رشت به کارگران میپیوندیم و دست در دست هم، یک صدا فریاد عدالت عدالت مرگ بر این ولایت سر می‌دهیم. این فریادیست که در سراسر میهنمان سر داده خواهد شد و جوانان دانشجویان تهران و لرستان نیز در حمایت از کارگرانمان با ما اعلام همبستگی کردند.

به هر مشتی سیر تا کی یک جهانی گرسنه                                       
 انتقام گرسنه از سیر می‌باید گرفت

جوانان و دانشجویان رشت
۷ اردیبهشت
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/356dd303-ce32-43e7-9efa-9179680ad945"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات