728 x 90

-

حزب‌الله لبنان با موشکهای ایران مسلح می‌شود

-

حزب الله لبنان
حزب الله لبنان
روزنامه واشنگتن پست در شماره امروز خود، به تسلیح حزب اله لبنان توسط (رژیم) ایران با موشکهای اسکاد اشاره می‌کند و تحت عنوان حزب اله لبنان با موشک مسلح می‌شود، می‌نویسد:
رابرت گیتس، در مقر وزارت دفاع این کشور، پنتاگون گفت: سوریه و (رژیم) ایران حزب‌الله لبنان را با ”سلاحهای بسیار تواناتر“ مسلح می‌کنند.

وزیر دفاع آمریکا، افزود: «اکنون ما شاهد آن هستیم که حزب الله موشکها و راکتهایی در اختیار دارد که بسیار بیش از آنچه است که برخی دولتها در جهان در اختبار دارند».

واشینگتن پست در ادامه می‌نویسد: گزارش وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون که ماه گذشته در مورد (رژیم) ایران منتشر شد حاکی است که حزب‌الله خود را بسیار بیش از آنچه در سال 2006 داشت مسلح کرده است. این در حالی است که سازمان ملل‌متحد در تلاش است که از صدور سلاح برای حزب اله جلوگیری به‌عمل آورد.
گزارش پنتاگون هم‌چنین به کمکهای مالی (رژیم) ایران به حزب اله لبنان اشاره می‌کند که در سال بین 100 الی 200 میلیون دلار به این گروه پرداخت می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6df780ab-ff07-4a01-b3f4-96b4d84191ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات