728 x 90

شكنجه در نظام پليد ,

ترفند آخوندها برای دربردن سران اصلی جنایات کهریزک

-

اردوگاه مرگ کهریزک
اردوگاه مرگ کهریزک
رژیم آخوندی به منظور در بردن عاملان و آمران اصلی جنایت در اردوگاه مرگ کهریزک، مدعی شد دو تن از مأموران نیروی انتظامی را در دادگاه نمایشی به قصاص محکوم کرده است. رژیم آخوندی این خبر را در یکی از رسانه اینترنتی گمنام خود به نام «فردا» اعلام کرد و نوشت: «دادگاه متهمان بازداشتگاه کهریزک به مرحله صدور حکم رسیده و ظاهرا برای سه نفر از آنها حکم قصاص صادر شده است. بر این اساس، دو نفر از محکوم شدگان به قصاص از افسران نیروی انتظامی و یک نفر دیگر از اراذل و اوباشی است که از قبل در کهریزگ بازداشت بوده است».

ترفند و خیمه‌شب بازی دیکتاتوری آخوندی آنقدر رسوا است که حتی نتوانسته نام و رده افسران موهوم را اعلام کند و هیچ توضیحی هم از جلسات دادگاه ادعای داده نشده است. این در حالی است رژیم آخوندی همواره نام و مشخصات و جزییات اتهامات تمام قربانیان خود را قبل از اعدام اعلام می‌کند.

یادآوری می‌شود، به گفته شاهدانی که از اردوگاه مرگ کهریزک جان بدر برده‌اند، پاسدار احمدی مقدم سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی، پاسدار رادان جانشین جنایتکارتر او و دژخیم سعید مرتضوی از عاملان و آمران اصلی جنایات کهریزک بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e96f474b-9357-49c7-aeb1-9df2fb7851ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات