728 x 90

-

دکتر آلخو ویدال کوادراس خواستار ائتلاف گسترده برای اعمال تحریمهای قوی علیه رژیم ایران شد

-

دکتر آلخو ویدال کوآدراس نایب رئیس پارلمان اروپا
دکتر آلخو ویدال کوآدراس نایب رئیس پارلمان اروپا
دکتر آلخو ویدال کوادراس، نایب رئیس پارلمان اروپا طی مقاله‌یی در روزنامه وال استریت ژورنال خواستار ائتلاف گسترده برای اعمال تحریمهای قوی و موثر علیه رژیم ایران و هم‌چنین حمایت از مردم ایران و مقاومت آنها برای تغییر شد.

نایب رئیس پارلمان اروپا در این مقاله بعد از اشاره به افشاگریهای مقاومت ایران در زمینه فعالیتهای مخفی رژیم در نطنز و اراک از 8سال پیش نوشت، شورای ملی مقاومت در سال 2005 (1384) آژیر خطر سایت مخفی غنی‌سازی در قم را به صدا درآورد که توسط قدرتهای جهانی در سپتامبر گذشته مورد تایید قرار گرفت. ولی طی این مدت به رژیم ایران فرصت داده شد که بلاوقفه به سمت توسعه سلاحهای اتمی پیشروی کند.

نایب رئیس پارلمان اروپا در مقاله خود می‌افزاید: تاسفبار است که اتحادیه اروپا یکی از مقصرین اصلی در کمک به پیشرفت برنامه اتمی رژیم ایران بود. به‌طور خاص، خاویر سولانا، مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هم‌چنین جک استراو، دومینک دویلپن و یوشکا فیشر، وزرای سابق خارجه انگلستان، فرانسه و آلمان باید برای بسیاری از مسائل پاسخگو باشند و حساب جدی پس بدهند. آنها کسانی بودند که سیاست «تعامل سازنده» را شکل دادند، لذا بخش اعظم هشت سالی را که رژیم ایران برای پیشبرد برنامه اتمی خود در اختیار داشته است به آن فرجه دادند.

نایب رئیس پارلمان اروپا تأکید می‌کند زمان آن فرا رسیده که اروپا و آمریکا تلاشهای خود را برای به‌دست آوردن گسترده‌ترین ائتلاف ممکن جهت تحریمهای موثر علیه رژیم ایران، مضاعف کنند. مهم است (که اروپا و آمریکا) به همان میزان هم، از مخالفان این رژیم و میلیونها ایرانی شجاعی که در خیابانها تظاهرات می‌کنند و خواهان دموکراسی و تغییر هستند همزمان حمایت کنند.
آلخو ویدال کوآدراس در پایان مقاله خود در وال استریت ژورنال تأکید می‌کند که اگر چه اجلاس واشنگتن بسیار خوب است ولی باید برای جلوگیری از دست‌یابی رژیم ایران به بمب اتمی سریعتر از آن حرکت کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d65f470-3656-467a-b469-e6e7595d4f4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات