728 x 90

-

عراق از پول تقلبی توسط رژیم ایران پر شده است

-

خبرگزاری مک کلاچی
خبرگزاری مک کلاچی
خبرگزاری مک کلاچی آمریکا گزارش داد: عراق از پول تقلبی توسط (رژیم) ایران پر شده و تازه‌ترین اطلاعات منابع امنیتی ارتش آمریکا از سرازیر شدن دلارهای تقلبی (رژیم) ایران به منظور مداخله در انتخابات ماه گذشته عراق خبرمی‌دهد.

سیاتل تایمز چاپ آمریکا نیز که این گزارش را منعکس کرده است تحت عنوان: ”مقامات (آمریکا) بر این باورند که عراق از پول تقلبی توسط (رژیم) ایران پر شده است“ ، نوشت: حداقل 4 میلیون دلار تقلبی آمریکایی توسط مقامات عراقی و آمریکایی کشف شده است که به احتمال زیاد توسط (رژیم) ایران برای تاثیرگذاری بر انتخابات ماه گذشته عراق، به این کشور سرازیر گردیده است.
این روزنامه می‌افزاید: مقامات آمریکایی می‌گویند: اغلب پولهای تقلبی مصادره شده، برای چاپ، نیازمند دستگاههای پیچیده چاپ اسکناس می‌باشد که در خاورمیانه چنین دستگاههایی تنها در اختیار (رژیم) ایران و همدستانش مثل حزب‌الله لبنان است.

سیاتل تایمز در ادامه مقاله خود از سرهنگ پیتر نیوول فرمانده تیپ 4 لشکر هوابرد آمریکا مستقر در استان میسان و استانهای جنوبی عراق نقل قول می‌کند که کاغذ، جوهر، شیوه چاپ هم از درجه کیفیت بالا برخوردار است که معمولاا از لبنان فرستاده می‌شود.
فروشندگان خرده پای محلی قبل از برملا شدن موضوع این دلارها را به قیمت 20 سنت برای هر دلار به فروش می‌رسانند و حتی تعدای از آنها به پایگاههای ارتش آمریکا نیز توسط پیمانکاران راه پیدا کرده بود.
سیاتل تایمز در پایان می‌نویسد: استانهای جنوبی عراق که با ایران هم‌مرز هستند، سلاح و پول تقلبی از مزرها وارد می‌کنند. در آخرین عملیات بازداری در این مرزها توسط آمریکا و ارتش عراق مبلغ 500هزار دلار آمریکایی مصادره شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/346f99fe-0c44-4d1f-8e7d-81452887a19b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات