728 x 90

اتمي رژيم ,

مقاومت ایران؛ نخستین افشاگر پروژه تسلیح اتمی آخوندها است

-

--
--
مجلس ملی فرانسه در یک گزارش تحقیقاتی درباره برنامه اتمی رژیم آخوندی نوشت: «روز 14 اوت 2002، شورای ملی مقاومت ایران، وجود دو پروژه ناشناخته برنامه هسته‌یی ایران را فاش کرد. تکنولوژی دوگانه‌یی که در این دو سایت نهفته بود از بازرسیهای معمول آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌یی دور مانده بود. تأسیسات نطنز یک تأسیسات مخفی غنی‌سازی اورانیم بود».

گزارش مجلس ملی فرانسه در ادامه می‌افزاید: «هنگام بازرسی از مرکز نطنز، مشخص شد این مجتمع طراحی شده تا نزدیک به 50000 دستگاه سانتریفوژ را در خود جا دهد، دستگاههایی که اولین نمونه‌هایش توسط شبکه مخفی سازمان داده شده بوسیله عبدالقادر خان تحویل شده بود.

در ادامه گزارش مجلس ملی فرانسه آمده است:
در اراک نیز یک نیروگاه هسته‌یی آب سنگین برپا شده بود. این ریل توسط اغلب کشورهای صادر کننده تکنولوژی هسته‌یی رها شده است، چون به میزان زیادی پلوتونیم تولید می‌کند که می‌تواند بسادگی مورد استفاده نظامی قرار گیرد».
گزارش تحقیقاتی مجلس فرانسه توسط ژان میشل بوشرون از گروه سوسیالیست و ژاک می‌یار، از گروه او.ام.پ (حزب اکثریت حاکم) با عنوان «گسترش هسته‌یی» تنظیم و در ماه نوامبر گذشته تسلیم مجلس شده بود. متن کامل این گزارش اخیراً از سوی مجلس ملی فرانسه در 365 صفحه منتشر شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c843edc-bbbf-477e-ab3b-0503a1bbc9f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات