728 x 90

انتقال اجباري اشرف,

ایاد علاوی، دولت مالکی را به استمرار منش فرقه‌گرایانه متهم می‌کند

-

دکتر ایاد علاوی مالکی را به ادامه فرقه گرایی متهم  کرد
دکتر ایاد علاوی مالکی را به ادامه فرقه گرایی متهم کرد
دکتر ایاد علاوی رئیس لیست العراقیه با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در بغداد گفت روند انتخاباتی شاهد تنش و جنگ کلامی و تلاش برای حذف و ساقط کردن سیاسی از طریق در تنگنا و تحت پیگرد قرار دادن کاندیداهای مخالف و یا موافق می‌باشد.
 
علاوی بار دیگر دولت را به در پیش گرفتن منش فرقه‌ای و سرکوب جنبشها و فعالیتهای ملی متهم نمود و اداره دولت را بد توصیف کرد.

وی افزود: متأسفانه فضای حاکم و سوء اداره دولت و تنش و حذف سیاسی و دامن زدن به شایعات کذب و دستگیریها و یورشها و حذف و کنار گذاشتن و نادیده گرفتن و ایجاد رعب و وحشت و حذف کاندیداها در خارج از طریق کاهش تعداد مراکز انتخاباتی و اعمال و اقدامات سرکوبگرانه علیه تمامی نیروهای شریف و قهرمان از فراکسیون العراقیه گرفته تا جریان صدر و نیروهای بیداری و نیروهای ملی دیگر می‌باشد.
روابط بین‌المللی ما در حال پس رفت است و این علاوه بر وجود میلیونها عراقی آواره و پناهنده و در داخل و خارج عراق می‌باشد که از جمله آنها نخبگان مهم علمی و تخصصی هستند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/033f7016-c32e-4f3f-af7f-762a680b156f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات