728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

رئیس اتحادیه ملی ارتقای سیاهپوستان کالیفرنیا، خواستار مداخله فوری برای پایان دادن به محاصره اشرف شد

-

شهر اشرف
شهر اشرف
رئیس اتحادیه ملی ارتقای سیاهپوستان در پاسادانای کالیفرنیا از قدیمی‌ترین انجمنهای مدافع حقوق سیاهپوستان در آمریکا طی نامه‌یی به دبیرکل ملل‌متحد خواستار مداخله فوری وی برای پایان دادن به محاصره اشرف و اقدامات سرکوبگرانه علیه آن شد.

جو براون رئیس این اتحادیه در نامه خود به بان کی‌مون نوشت: به ما گفته شد که یک گروه از عوامل اعزامی وزارت اطلاعات رژیم ایران بعضی از خبرنگاران و وسایل ارتباط جمعی را فراخواندند تا به دروغ بگویند رهبران کمپ مانع ملاقات خانواده‌ها با ساکنان اشرف هستند. آیا این یک نمایش از پیش ترتیب داده شده مطبوعاتی برای پنهان کردن این حقیقت که ساکنان اشرف در 14ماه گذشته از حقوق خود محروم شده‌اند نیست؟ و آیا حمله دیگری برای جابجایی اجباری ساکنان اشرف دنبال می‌شود؟ ما نگران این هستیم که دولت عراق بار دیگر به دستور رژیم ایران وارد عمل شده تا توجهتان لازم را نسبت به قیام مردم ایران و انتخابات عراق منحرف کند.

جو براون در نامه خود به بان کی‌مون خواستار دسترسی بلامانع سازمانهای حقوق‌بشری به کمپ اشرف برای ارزیابی وضعیت محاصره و اقدامات سرکوبگرانه علیه ساکنان آن شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f9938d3-58ea-4681-87dd-20bcda1656bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات