728 x 90

-

مصلحت آخوندها برای دروغ‌پردازی درباره دستگیری عبدالمالک ریگی

-

شو مسخره آخوندها در باره دستگیری عبدالمالک ریگی
شو مسخره آخوندها در باره دستگیری عبدالمالک ریگی
جنجال تبلیغاتی و دروغ پردازیهای رژیم آخوندی درباره دستگیری عبدالمالک ریگی به موضوع مسخره و پر فضیحتی در داخل باندهای رژیم تبدیل شده است.
به‌گفته یکی از سرکردگان سپاه پاسداران هیچ کشور خارجی جز پاکستان در استرداد ریگی دخالت و همکاری نداشته است. اما از آن‌جا که در 8ماه گذشته در جریان قیام و درگیریهای انتخاباتی و ریزشهای درونی رژیم، روحیه ماموران اطلاعات به شدت تضعیف و شماری از آنها به‌خاطر ترس از تکرار حوادث 22بهمن در سال 57 و کیفر یافتن به‌دست مردم به استعفا روی آورده بودند، مصلحت در این تشخیص داده شد که با این سناریو «تجدید قوایی انجام بدهند» !
از سوی دیگر امروز شبکه پرس. تی. وی آخوندی اعترافهای مسخره‌ای را از قول ریگی به نمایش گذاشت و به نقل از وی گفت: آمریکاییها گفتند ما هیچ مشکلی با القاعده نداریم!

پرس تی وی:
آمریکاییها به او گفته بودند که به او تجهیزات نظامی و کمکهای مالی خواهند کرد. آمریکاییها به او گفتند که بسیار مشکل خواهد بود که به داخل ایران حمله کنند و به این ترتیب بود که از او خواستار کمک شدند. آمریکاییها به او گفتند که به او هر کمکی خواهند کرد. آمریکاییها گفتند ما هیچ مشکلی با القاعده نداریم».

سفیر پاکستان در تهران روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران در مورد دستگیری رهبر گروه جندالله گفت: ”باید به شما بگویم که چنین اقدامی نمی‌تواند بدون همکاری پاکستان انجام شود. خوشحالم که او دستگیر شده است“ . سفیر پاکستان افزود که این کشور بارها اعضای جندالله از جمله عبدالحمید ریگی برابر عبدالمالک را تحویل ایران داده است.

خبرگزاری حکومتی مهر اظهارات سفیر پاکستان در این باره را «تأمل برانگیز» خواند و افزود:

خبرگزاری مهر:
« ”محمد بخش عباسی“ در یک نشست رسانه‌ای و در جمع خبرنگاران در سفارت پاکستان در تهران ادعا کرد بدون کمک پاکستان دستگیری سرکرده گروهک تروریستی جندالله امکان پذیر نبوده است».
این خبرگزاری حکومتی به فضیحت داستان سراییها در این باره تلویحاً اذعان کرده و نوشته است:
«با وجود فضاسازی رسانه‌های بیگانه و اظهارات تامل برانگیز سفیر پاکستان در تهران، حیدرمصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک دستگیری ریگی به ملت ایران اعلام کرد سربازان گمنام امام زمان دریک اقدام ارزشمند و دقیق و با مدیریت اطلاعاتی» ریگی را دستگیر کرده‌اند…
سفیر کشورمان در اسلام‌آباد نیز دیروز اعلام کرده بود پاکستان در دستگیری ریگی نقشی نداشته است». !

شایان یادآوری است که آمریکا و انگلستان اتهامات رژیم درباره هرگونه همکاری در دستگیری ریگی را تکذیب کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50e373dd-c4b8-4ab9-92bd-a9f60eb9691c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات