آخوند محمد سعیدی امام جمعه رژیم در قم گفت خسارتهای وارده به بیتالمال از سوی فتنهگران باید جبران شود، یکی دیگر از راههای بازگشت از این مسیر برائت جویی از دشمنان خارجی نظام است… برخی از کسانی که در این جریانات فریب خوردهاند نمیدانستند که آمریکا در پشت صحنه این جریانات اندیشه به آتش کشیدن ایران را در سر میپروراند و آنها نیز لجوجانه با آمریکا همصدا شدهاند و این افراد باید ضمن توبه و استغفار خود را برای اجرای احکام الهی آماده کنند.
22بهمن - قيام,
امام جمعه آخوندها در قم، خیزش عظیم مردم ایران را تخطئه کرد
-
- سیاست
- 1388/11/24
مردم در قیام 22 بهن عکسهای منحوس خمینی وخامنه ای را پاره کردند
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c05dcc73-b93d-4976-973a-b8d6d81a4cc0"></iframe>