728 x 90

22بهمن - قيام,

آسوشیتدپرس: اپوزیسیون در تداوم قیام، موفق بود

-

تظاهرات ضدحکومتی مردم تهران-22بهمن
تظاهرات ضدحکومتی مردم تهران-22بهمن
آسوشیتدپرس نوشت: اپوزیسیون در تداوم برگزاری اعتراضها موفق بوده است و لحن تظاهرات علیه تمامیت سیستم حکومتی شامل خامنه‌ای بود.
آسوشیتدپرس با اشاره به تمهیدات رژیم آخوندی برای جلوگیری از نمایش بزرگ قدرت توسط اپوزیسیون نوشت: به رسانه‌های خارجی فقط اجازه داده شد که از مراسم در داخل میدان آزادی و سخنرانی احمدی‌نژاد انعکاس خبری بدهند و عکاسان با اتوبوس به محل آورده و سپس برگردانده شدند. یک ممنوعیت صریح بر پوشش خبری اعتراضهای اپوزیسیون وجود دارد…

آسوشیتدپرس افزود: سرویس اینترنت بسیار کند شده بود، سرویسهای تلفن موبایل به‌طور گسترده قطع بود و اختلالات مکرر در سرویسهای پیام فوری مانند چت گوگل وجود داشت.
آسوشیتدپرس در یک نتیجه‌گیری نوشت: با این همه اپوزیسیون در تداوم برگزاری اعتراضهای معمول که اغلب آنها را مصادف با روزهای مهم سیاسی یا مناسبتهای مهم مذهبی زمانبندی کرده است، موفق بود. لحن تظاهراتها از خشم بر سر تقلب در انتخابات به خواستهای گسترده‌تر علیه تمامیت سیستم حکومتی شامل خامنه‌ای تغییر کرده است.

آسوشیتدپرس افزود: تنشها از هنگام راهپیماییهای گسترده در اواخر دسامبر که موجب خشونتبارترین نبردها با نیروهای امنیتی ضد شورش در ماههای اخیر گشت، افزایش بیشتری پیدا کرده است. …».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3aef5c1-9558-4327-ba29-f66d66039e44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات