728 x 90

22بهمن - قيام,

حسین عابدینی: مردم شعار سرنگونی این دیکتاتوری مذهبی را سر می‌دهند

-

حسین عابدینی
حسین عابدینی
حسین عابدینی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفت، ما اطلاعاتی به‌طور سیستماتیک از ایران و تهران و اصفهان و شیراز و سایر شهرهای ایران دریافت می‌کنیم. این اطلاعات بیانگر این است که اوضاع ناپایدار است و صدها هزار تن از مردم از جوانان و زنان و مردان شجاع (به صحنه) آمده‌اند. رژیم از سلاح گرم و مهمات واقعی استفاده می‌کند که باعث مجروح شدن بسیاری شده و بسیاری از مردم دستگیر شده‌اند. هم‌چنین اطلاعاتی داریم که مرکز تهران شبیه پادگان بزرگی شده که خیلی از مردم دستگیر شده‌اند. این امر باعث گسترش نیروهای زیادی در یک خیابان شده است. اخباری به ما رسیده که 60نفر دستگیر شده‌اند. و هم‌چنین در آریاشهر تهران تعداد زیادی زخمی شده‌اند. هم‌چنین پاسداران سلاحهای گرم را علیه مردم به‌کار می‌گیرند. خبرها نشان می‌دهد که مردم به تعداد زیاد به خیابانها سرازیر شده و شعارهای سرنگونی رژیم را سر می‌دهند. در شیراز مردم شعار می‌دادند که خاتمی جای تو در زباله‌دان تاریخ است. مردم امروز مواضع مبارزه جویانه شدیدی دارند.

تلویزیون الجزیره پرسید: بنظر می‌آید که اپوزیسیون از هر مناسبتی برای ابراز خواسته‌های خود استفاده می‌کند. در حالیکه انتخابات ماههاست که تمام شده، تاکی؟
حسین عابدینی پاسخ داد: در واقع امر به‌رغم اینکه ناآرامیها از انتخابات شروع شد ولی موضوع فراتر از انتخابات است. قیام ایرانیان از انتخابات فراتر رفته و شعار سرنگونی این دیکتاتوری مذهبی را سر می‌دهند و مردم به حمایت از این رژیم بر نمی‌گردند و آنها خامنه‌ای را هدف قرار داده و عکسهای او و عکس خمینی و عکس احمدی‌نژاد را به آتش می‌کشند. مردم خواهان تغییر دموکراتیک هستند. امروز آقای رجوی که رهبری مبارزه ایرانیان شجاع را برعهده‌دارد گفت آنان الان می‌توانند از این فرصت عالی به‌مناسبت سی ویکمین سال انقلاب اسلامی عالی برای آزادی ایران استفاده کنند. و این نشانگر این است که در آینده مردم ایران می‌توانند کشور را آزاد نمایند.

حسین عابدینی گفت، روزهای رژیم به شمارش افتاده است به همین دلیل ما همه کشورهای غربی و جامعه جهانی را به شنیدن صدای بلند و واضح مردم ایران فرا می‌خوانیم که خواهان تغییرات دموکراتیک فوری هستند. این مردم خواهان انتخابات نیستند. همان‌طور که قبلاً هم گفتم مردم از این مرحله گذشته‌اند. بایستی روابط مستقیم دیپلوماتیک و تجاری خود با این رژیم را قطع نمایند، چرا که مردم ایران در داخل و خارج نشان داده‌اند که زمان پایان این رژیم فرا رسیده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/411474f7-bf89-441f-afb9-23b141fe54cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات