728 x 90

تظاهرات ضد حكومتي,

درگیریهای گسترده در شهر لار بوقوع پیوست

-

نقشه استان فارس
نقشه استان فارس
به گزارش ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور در شهر لار از روز دوشنبه درگیری بین مردم و نیروهای انتظامی در شهر شروع شده است و روز سه‌شنبه نیز ادامه داشت. مردم خشمگین که به کلاهبرداری ایادی رژیم در حیف و میل امکانات عمومی با بهانه شهرستان ا علام کردن یک روستا به نام گراش معترض هستند با حمله با بانک واقع در مقابل حسینیه اعظم شهر لار شیشه‌های آن را شکستند و با نیروی انتظامی رژیم درگیر شدند. نیروی سرکوب رژیم با تیراندازی به مردم و پرتاب گاز اشگ آور به مردم حمله کردند که با گوشمالی مردم مواجه شدند. در این درگیری تعداد زیادی از مردم زخمی شدند و در بیمارستان امام رضا که تنها بیمارستان شهر است، بستری شدند.

مزدوران رژیم در وحشت از گسترش اعتراضها، تعداد زیادی از مردم را بازداشت کردند. تعداد بازداشتی‌ها زیاد بوده وچون امکان نگهداری همه دستگیر شدگان را نداشتند، 16نفر را به شیراز منتقل کرده‌اند. خبرها حاکی است که طی دو روز علاوه بر بازداشتیهای درگیری، 120نفر دیگر را هم بازداشت کرده‌اند. هم اکنون فضای شهر ملتهب است و مزدوران با برقراری حکومت نظامی اعلام نشده استقرار گارد ویژه در سطح شهرتا ظهر سه‌شنبه مانع تردد مردم در سطح شهر می‌شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffb92d5c-6f98-42ab-9739-9c6f9d629b14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات