728 x 90

انتقال اجباري اشرف,قيام سراسرى,

پیتر مورفی حمایت خود را از قیام مردم ایران و ساکنان اشرف اعلام کرد

-

پیتر مورفی
پیتر مورفی
پیتر مورفی، دبیر ائتلاف صلح و عدالت سیدنی استرالیا طی نامه‌ای خطاب به دبیرکل ملل‌متحد بان کی‌مون با ابراز نگرانی از سرکوب مردم ایران به‌دست رژیم ددمنش آخوندی، حمایت خود را از ساکنان اشرف اعلام نمود و خواهان به‌رسمیت شناخته شدن حقوق آنان توسط دولت عراق گردید.

در این نامه خطاب به بان کی‌مون از جمله آمده است: متأسفانه دولت عراق اعمال غیرقانونی و وحشیانه علیه ساکنین اشرف را از جانب رژیم ایران و به‌رغم اعتراضهای مکرر هزاران قانونگذار در اروپا و آمریکا و سازمانهای بین‌المللی و حقوق‌بشری صورت می‌دهد. دولت عراق نشان داده است که اساساً قصد حفاظت از ساکنین کمپ اشرف را ندارد. من از شما می‌خواهم که شخصاً مداخله و اختیارات خود را به‌کار گیرید.

پیتر مورفی از دبیرکل ملل‌متحد خواسته است اقدامات سرکوبگرانه رژیم ایران علیه مردم ایران محکوم کند تا این رژیم وادار گردد که حقوق جهانشمول مردم ایران که در بیانیه جهانی حقوق‌بشر آمده است را رعایت نماید؛

دبیر ائتلاف صلح و عدالت سیدنی استرالیا هم‌چنین از بان کی‌مون خواسته است: سربازان حافظ صلح ملل‌متحد مسئولیت حفاظت از ساکنین اشرف را به‌عهده گیرند چرا که دولت عراق، که تحت نفوذ رژیم ایران است، نشان داده که نه قصد و نه قدرت یا صلاحیت حفاظت از ساکنین کمپ اشرف را داراست؛ تا زمانیکه نیروهای سازمان ملل مستقر گردند، از نیروهای آمریکایی در عراق مصرانه خواسته شود که حفاظت ساکنین اشرف در قبال حمله‌های بیشتر، خشونت و یا جابجایی اجباری در داخل عراق را تضمین نمایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8408341e-2735-4b6a-a373-877a1341611a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات