728 x 90

دخالت رژيم در عراق,

الملف: توجه به نقش سفیر رژیم ایران در بغداد

-

پاسدار حسن دانایی فر, سفیر جدید آخوندها در عراق
پاسدار حسن دانایی فر, سفیر جدید آخوندها در عراق
مرکزاطلاع رسانی الملف، در مطلبی تحت عنوان ”نماینده جدید رژیم ایران در بغداد“ به قلم عبدالکریم عبدالله نوشت: … . توجه به نقش سفیر رژیم ایران در بغداد و یا به قول عراقیان نماینده عالیرتبه اشغالگری رژیم ایران در بغداد امری است که باید صورت گیرد، به‌خصوص که وزارت‌خارجه رژیم ایران و سپاه پاسداران ایران هم با هم متفقند که حسن کاظمی قمی به‌رغم همه تجارب قدیمی و تجاربش در افغانستان و لبنان و اقدامات جنایتکارانه و سیاهش در بغداد موفق نبوده است… بنابراین او را با یک عنصر جدید سپاه پاسداران که بر توانمندیهای نظامی وی و اقدامات و سوابق جنایتکارانه او بیشتر از جایگاه و سمت دیپلوماتیک وی به‌عنوان سفیر کشورش در عراق حساب می‌شود! جایگزین می‌کنند… .
الملف افزود: منابع دیپلوماتیک در بغداد گفتند که سفیر جدید حسن دانافر نام دارد و عضو سپاه تروریستی قدس می‌باشد که عملیات جنایتکارانه رژیم ایران را در عراق به‌طور مشخص فرماندهی و اداره می‌کند و بنابراین ما انتظار وقوع عملیات ترور و ادم ربایی و انفجارات بیشتر و ورود عناصر آموزش دیده بیشتری از ایران به عراق را داریم و این امر الان به یقین مبدل شده و در صحنه عمل نیز از زمان دور به مورد اجرا گذاشته می‌شده تنها مانده بود که تمرکز و آمادگی برای ساعت صفر صورت گیرد تا اینکه دانا فر سپتامبر زمام امور را در دست گیرد. دانا فر دومین سفیری است از سپاه پاسداران که به بغداد می‌آید. بنابراین عراقیان چه خواهند گفت و جواب حکومت عراق چه خواهد بود آیا سفیر خود را از ایران بیرون خواهد کشید و یکی از فرماندهان سپاه بدر و یا حزب الدعوه را به‌عنوان مقابله به مثل به تهران خواهد فرستاد؟!».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60d956d0-f53c-454d-9ac8-2a6a111e7a9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات