728 x 90

-

صدور احکام سنگین برای دانشجویان مجاهد و مبارز

-

صدور احکام سنگین برای دانشجویان در بند
صدور احکام سنگین برای دانشجویان در بند
رژیم آخوندی در وحشت از استمرار خیزش دانشجویان، طی یک ماه برای تعداد زیادی از دانشجویان در شهرهای مختلف احکام سنگین صادر کرده است:
براساس گزارش رسیده؛ محاکمه‌های غیرعلنی دانشجویان همراه با احکام سنگین زندان اوج گرفته و تنها در چند روز اخیر، پنج دانشجو در مجموع به ۲۱ سال زندان، محکوم شده‌اند. بازداشت گروهی، احضار و اخراج از سوی کمیته انضباطی و تعلیق تشکل‌های دانشجویی اقداماتی است که صورت گرفته است.

دانشجویانی که در بیدادگاههای غیرعلنی محاکمه شده‌اند، مجید توکلی دانشجوی دانشگاه پلی‌تکنیک که از ۱۶ آذر روز دانشجو بازداشت شد و ۱۳ دی ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب که ریاست آن را قاضی جنایتکار صلواتی برعهده داشت، به‌صورت غیرعلنی و بدون حضور وکیل و خانواده‌اش محاکمه شد.

اتهام مجید توکلی فعالیت تبلیغی علیه نظام ، توهین به رهبری، توهین به رئیس‌جمهور و اجتماع به قصد اقدام علیه امنیت ملی عنوان شده است. سلمان سیما که از دو ماه پیش در بازداشت به‌سر می‌برد به شش سال زندان محکوم شده است.

ناصح فریدی دانشجوی دانشگاه تربیت معلم تهران نیز به شش سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است و محمد تابع محمدی نیز از سوی بیدادگاهی در شیراز به چهار سال زندان محکوم شده است.

حامد کاووسی دانشجوی ۱۹ ساله‌ای که ۱۳ آبان در شیراز بازداشت شد به سه سال زندان محکوم شده است.
یاشار قاجار سه سال پس از بازداشتش در خرداد ۸۵ ، از سوی بیدادگاه انقلاب رژیم در تهران به دو سال زندان، ۱۴۸ ضربه شلاق، ۱۰۰ هزار تومان جریمه محکوم شد. اتهام وی اقدام علیه امنیت ملی، تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولان» اعلام شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0669fe16-b5ba-4ba2-b1fe-c24070bbc75c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات