728 x 90

شقه دروني رژيم,

خودروی کروبی در قزوین، توسط شلیک مورد اصابت قرار گرفت

-

ایادی ولی فقیه ارتجاع در قزوین- عکس از ایران گلوبال
ایادی ولی فقیه ارتجاع در قزوین- عکس از ایران گلوبال
ایادی ولی‌فقیه ارتجاع و سرکردگان سپاه پاسداران در قزوین با سر دادن شعار و شلیک گلوله؛ کروبی را مجبور به ترک این شهر کردند.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در این باره نوشت: کروبی که برای سخنرانی در منزل ناصر قوامی نماینده دور ششم مجلس به قزوین رفته بود، در میان شعارهای مرگ بر منافق مجبور به ترک این شهر شد.

این خبرگزاری افزود: حاضران مدام با سر دادن شعارهای ”کروبی کروبی حیا کن، حیا کن“ ، ”شهر مقدس ما جای منافقین نیست“ ، ”منافق بیا بیرون“ ، ”دشمن دین و ملت اعدام باید گردد“ ، ”کروبی بی‌بی‌سی، عامل انگلیسی“ خواستار خروج کروبی از شهر قزوین بودند.

سایتهای جناح مغلوب در مورد این حادثه نوشتند: حضور مسئولان استانداری وفرماندهان ارشد سپاه ازنکات قابل توجه بود و از همه جالب تر اینکه تظاهرات و شعارهای توهین‌آمیز با هدایت این افراد صورت می‌گرفت تا جایی که طاهرخانی فرمانده سپاه قزوین در موردی به چند بسیجی توصیه می‌کرد که در صورت ممانعت پلیس، شیشه خودروی پلیس را بشکنند. برخی از سرکردگان سپاه که در این حمله نقش داشتند از جمله عبارتند از: سرهنگ پاسدار وفاپورجانشین سرکرده سپاه صاحب الامر استان قزوین؛ سرهنگ پاسدارطاهرخانی سرکرده سپاه ناحیه قزوین؛ سرکرده اطلاعات سابق سپاه استان؛ خانجانی، از سرکردگان سپاه صاحب الامر؛ پاسدارحمزه قربانی مشاور استاندار قزوین؛ مسئول روابط عمومی استانداری قزوین؛ سرهنگ پاسدارمیربها و فرماندار قزوین

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: ماشین ضد گلوله مهدی کروبی، در قزوین توسط شلیک مورد اصابت قرار گرفت، اما فقط به شیشه‌های آن صدمه وارد آمد. این خبرگزاری افزود: ”هنگامیکه خودروی او دور می‌شد، توسط تیراندازی مورد حمله قرار گرفت. اما، از آن‌جا که خودرو ضد گلوله بود، فقط پنجره‌های آن آسیب دید“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a6c63ce-8efe-4298-89a3-380257b80118"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات